18 Nisan 2013 Perşembe

SİZCE NASIL?



         İşte kararsız kaldım yine.Bana yardım edebilir misiniz acaba? Şimdi bana bir düğün yemeğinde giyeceğim siyah bir ayakkabı lazım.Elbisem mini siyah bir elbise.Mangodan almıştım.İnternette resmini bulamadım.Yoksa fikir açısından gösterecektim ama :-( Neyse işte internette gezinirken bu ayakkabıyı beğendim.BUTİGO.COM'dan.Aslında aradığım bilekten bağlamalı bir modeldi.Çünkü ayak bileklerimi biraz kalın buluyorum.Kamufle edesim geliyo :-( O yüzden acaba aşağıdaki ayakkabı sizce nasıl ? Bir fikir verebilir misiniz?


8 yorum:

  1. Bence çok güzel kesinlikle bilekten bağlı bir model alma direkt dikkati ayak bileklerine çekeceği için daha da kalın gösterir ayrıca bilkten bağlı modeller bacakları da daha kısa gösterir bunu çok beğendim ben...bir de shoetekfiyat ve marjin sitelerine de bak derim hem uygun fiyatlı hem bol çeşitli.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim yorum için.Bende bilekten bağlı modellerin aslında ince bilekliler için yaratıldığını biliyorum.Ama benimki psikolojik herhalde kapatasım geliyo :-) O zaman alıyım ben bunu :-) Gerçeğinin de resmini koyarım o zaman da bileklerimi kalın mı göstermiş acı veya tatlı yorumlarınızı beklerim artık :-)
    Dediğin sitelere de bakmıştım zaten.Siyah olarak beğendiğim bir model olmadı.Bu da çok tesadüfi çıktı karşıma.Kadının bacaklarında çok şahane durduğu için ilk görüşte beğendim.:-)Bakalım bana nasıl olcak ?

    YanıtlaSil
  3. Evet bende ''DenizDeNerde'' gibi düsünüyorum. Benimde boyum, bacaklarım kısa ve bilegim kalın. Bu yüzden bilekten baglama modellerin bizim icin bir oluru yok :)Bu model ideal, cok begendim ve yakısacagına eminim :)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler bakalim aldim kargo gelince gorucem nasil olacak bakalim:-)

    YanıtlaSil
  5. canım bloguna merhaba. hemen katkım olsun ıstedım.bu modelde bır ayakkabım var ama ınankı bu ayakkabılar bılegı daha kalın gosteriyor. Neden dersen tam bılekden baglı degıl dıkkat edersen. tokası olan ip seklınde bılekden baglamalı almanı tavsıye ederım.hoscakal. :)Banada beklerım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için.Takibe aldım seni.Ben ayakkabıyı almıştım ama.Hatta giydim bile :-) Tabi ki bileklerimi incecik göstermedi ama kalın da göstermedi sevdim ben ayakkabıları.

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunzuun yeni takipçisiyim. Çok beğendim paylaşımlarınızı. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Uzun bir süredir boşlamış durumdayım aslında :-)
    Bende sizi takibe aldım.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?