5 Mart 2013 Salı

MİM

Aşkın Bedenlenmiş Halleri beni mimlemiş.Teşekkür ediyorum.İşteee cevaplarım;

1-En mutlu olduğunuz anı nasıl tanımlarsınız?
Uyumak üzere olduğum saniyeleri çok seviyorum.:-) Zaten kafamı koyduğum gibi uyuyanlardanım.Bir şey yapmak zorunda olmadığım anlarda mutlu oluyorum diyelim.Aklimda evet şuandı diyebileceğim bir an yok...

2-Hayatınızda değeri asla eksilmeyecek kişi kimdir?
Klasik olacak ama ailem.Çok önemliler hayatımda.

3-En sevdiğiniz yazı tarzı ve yazar kimdir?
Aslında budur diyebileceğim biri yok, çünkü sıklıkla değişir, çabuk sıkılırım ve vazgeçer başka birine yönelirim.

4-Sevdiğiniz kişiden nasıl bir evlenme teklifi aldınız ya da almayı isterdiniz?
Özetle söylersem, kendi elleriyle yaptığı resimlerimizden oluşan bir albüm ve en arkasında sonu benimle evlenir misin olarak biten bir şiir :-)


5-En sevdiğiniz mevsim hangisidir, neden? 
Yaz.Çok üşürüm çünkü , baharda bile üşüyebilme potansiyelim var.

6-Yaptığınıza asla pişman olmadığınız en kötü şey nedir?
Ben ufak şeylerden bile pişman olurum.Kararsız olduğum için zorlukla seçtiğim bir seçenekten arta kalanı ayy acaba onu mu seçseydim deyip pişman olmuşluklarım olur.Pişman olmadığım kötü bir şey aklıma gelmedi.Kesin pişman olurum çünkü :-)


7-Takip etmekten en çok hoşlandığınız blog hangisidir?
En çok hoşlandığım blog kapandı malesef :-(


8-En sevdiğiniz içecek hangisidir?
Ayran.

9-Ayakkabı numaranız nedir?
36,5. Hiçbir ayakkabı doğru dürüst olmaz.

10-Vazgeçemediğiniz abur cubur ürünü nedir?
Vallahi çoğundan vazgeçtim.Ama çikolata her daim vazgeçilmez.Karşı koyamadığım zamanlarda yiyorum.

11-En büyük idealiniz nedir?
Büyük insanlarin idealleri, siradan insanlarinsa hevesleri vardir.-Washington Irving
Ben sıradanım kabul ediyorum. :-)




5 yorum:

  1. Voovv ideallerinde ki özlü sözü sevdim :d

    YanıtlaSil
  2. Excelente post, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar este espacio. Te invito a visitarme en:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    YanıtlaSil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Benimde herdaim vazgeçilmezim çikolatadır :)

    Buarada ideallerindeki özlü söze bayıldım :D

    benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?