22 Şubat 2013 Cuma

Cart diye aldım curt diye geldi...

    Merhaba
   Bu aralar yine makyaj malzemelerine sardım.Daha çok rujlara.Ama tabi zor geldiği için yine online alışveriş yapıyorum.O zaman da renk seçmek zor oluyor.Hemen görsellerden araştırmalara başlıyorum.Biri aradığım rengi sürüp göstermişse süper oluyor.Dünde yine böyle gezinirken clinique chubby stick intense rujlar dikkatimi çekti.Online olarak da hiçbiryerde yoktu.Sadece Tekin Acar da vardı.Kargoda ücretsizdi.Hadi o zaman alıyım dedim.Bugün bir baktım pıt diye gelmiş bile.Şok oldum. :-)
   Hemen de denedim.İnternette çok fazla resmi yok o yüzden bende tamamen amatörce resmini çektim.Daha önce dudaklarımın resmini çekmemiştim.Yamuk çıktı dudaklarım hep yaa nasıl öyle fotojenik resimler çekiyorlarmış vallahi zormuş yaaa.Zaten alalacele de sürmüştüm.Hepten yalan oldu resimler.Ama işte en azından renk için az çok bir fikir verebilir diye yine de koyuyorum.Çok da kaliteli çıkmadı.Resimleri ofiste ışığın altında çektim.Hava baya kapalı bugün İzmir'de.Gün ışığında nasıldır bilemiyorum o yüzden.




      Benim tam sevdiğim tonlarda, aslında benim için biraz koyu bile ama tek kat sürünce daha rahat kullanabilirim.Zaten resim yapar gibi çok rahat sürmesi pastel boya gibi. :-)

     Bugünkü ojelerimle de takım oldu gibi sanki.Ojem de flormar 409.Buda resmi...



 Bugün de cuma oh missss.... :-)


11 yorum:

  1. rujun rengi çok güzel bu seriden ben de bir tane edinmek istiyorumm :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. hem ojelerin hem rujun renkleri çok hoş:) bu chubby stick'leri ben de denemek istiyorum. kalıcılığı nasıl???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet kalıcı silmezsem çıkmayacak gibi :-) Yapısı mat ama parlak değil.

      Sil
    2. aa çok iyiymiş kalıcılığı. ben mat seviyorum ama dudaklarım kuru old için kullanamıyorum fazla. mat olanlar dudaklarımda soyuluyo hemen :/

      Sil
    3. Aslinda benimde kuruyo cok uzerine belki lipstick falan surebilir.

      Sil
  3. Güle güle sür canım.Bunlara bakıcam ilk fırsatta.Blogumda bir çekilişim var.Son üç gün.katılmak istersen beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldım bile.Blogumda da duyurdum.Teşekkürler :-)

      Sil
  4. Çok yakışmış... :) Güle güle kullan, takipteyim bende beklerim.

    http://makyajmanya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. rujla ojenin uyumu süppperr olmuş:))
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ruju begendım :) kalem gıbı olmasıda cok hoss :D evet resmı az pıyasada almayı dusunuyomuyum hayır :D dudaklarımı aynada bı ben goruyorum son zamanlarda:D belkı sonra:D gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?