17 Aralık 2012 Pazartesi

UNE INTUITIVE TOUCH FOUNDATION 05


Merhaba
Makyaj malzemesi olarak UNE markasından başka hiçbirşey kullanmıyorum.Şuradaki yazımda hangi ürünleri kullandığımı yazmıştım.Bu yüzden hiç başka makyaj malzemesi arayışına girmiyorum.Çok da memnun olduğum için dur diyorum var işte senin diyorum almıyorum.Hem tasarruflu oluyor hem de makyaj konusunda çeşitlilik hat safhada olduğu için kafa karışması, onuda bunu da al derken elinde biriken ürün patlaması derdi de olmamış oluyor.Tabiki UNE markası arasında onu denemiştim bunu deneyeyim şimdi dediğim oluyor.O kadar da durduramıyorum kendimi.Une Skin-Matt fondotenini kullanıyordum.Gayette memnundum.Ama bitmek üzereydi ve bu sefer fotoğraftakini kullanayım dedim.Kullanması daha rahat olur diye.Çünkü fondotenin şişesinden çıkarması azaldıkça daha zor oluyor.Bu şekilde olunca sünger yardımıyla daha rahat kullanılabilir dedim aldım.Renk olarak diğer kullandığım fondotende 5 numaraydı bununda 5 nolu rengini aldım.Koyu gelmedi.Hatta çok doğal tenime çok yakın bir ton.Beyaz tenliyim ben kumrala yakın.Ton olarak başarılı bir seçimdi ama benim cildim kuru olduğu için,krem sürdükten sonra kullansamda cildimle tam olarak bütünleşemedi.Fondotenden daha çok pudraya daha yakın bir ürün.Ama tabi pudradan daha yoğun.Cildimle bütünleşmediği için de yer yer bazı noktalarda pullu bir görünüm oluşabiliyor ki ben rahatsız olurum bu görüntüden.İlk kullandığım fondoten karma ve yağlı ciltler için olmasına rağmen çok daha başarılıydı cildimde.Onu da yine yüz kremimden sonra kullanıyordum.Çok doğal bir görüntü hemde kapatıcılık konusunda da başarılıydı.O yüzden bu bitince yine eskisine dönüş yapacağım.Yine de bitirilmeyi hakedecek bir ürün kesinlikle...
Resimleri Boyner'in sitesinden inceleyebilirsiniz.

Ürün özellikleri de şu şekilde belirtilmiş:

Ürün Hakkında Bilgiler: Cilde mükemmel pürüzsüzlük kazandıran ve ciltle mükemmel uyum saglayan kompakt fondoten

Ürün İçeriği:
Jojoba yağı, shea yağı , carnauba, pirinç pudrası ve balmumu içerir. Cilt bakımı ve makyajı aynı üründe birleştiren bu fondoten cilde renk verip kusurları kapatırken aynı zamanda cildi besler.

Ürün Araştırma Sonucu:
Kaygan dokusu sayesinde cilde kolayca yayılır. Bir sünger yardımı ile kusurlu noktalara veya tüm yüzünüze kolayca uygulayabilirsiniz.

Ürün Kullanım:
Tüm ciltler

2 yorum:

  1. Ben de bu haftasonu Boyner'de taşıştım bu markayla ambalaj dizaynına bayıldım inanılmaz sade ve değişik. henüz birşey almadım ama yakındır çok dayanamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sadeyim ama çok kaliteliyim der gibi duruyo :-) Farklı gerçekten.Üzerindeki etiketini çıkarınca ayna olarak da kullanılabiliyor bu arada görmüşsündür zaten sende.

      Sil

Bişi der misiniz?