7 Aralık 2012 Cuma

ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI-2

   Daha önce şu yazımda bahsettiğim konu ile ilgili görüşmeler yapmış bulunuyorum.Her hafta tamam bu iyi burdan yaptırıcam deyip, öteki hafta da benden beklenilir bir şekilde başka bir yere karar veriyordum.En sonunda kasım ayı itibariyle Anadolu Sigorta'dan yaptırdım.Televizyonda ve radyoda habire reklamları çıkıyormuş halbuki indirim falan diye.Ben hiç duymamışım.Müşteri temsilcisinden öğrendim yani.İsabet oldu.Biz önceki yazımda da söylediğim gibi tamamen ileride çocuk sahibi olmaya karar verirsek diye yaptırdık.Çünkü bekleme süreleri var.Anadolu sigortada da 1 yıl.Bende bu kararsızlık,korkaklık,endişeli ruh hali 1 yılda geçer gibi gözükmese de , "ama sigorta yaptırmadık daha" bahanem 1 yıl sonra ortadan kalkmış olacak.Hatta 11 ay sonra :-) Uvvv içim ürperdi yine :-)

   Sigorta konusunda kararsızlık yaşayan yada herhangi bir müşteri temsilcisiyle görüşmeden önce bilgi almak isteyen olursa araştırmalarımdan bahsedebilirim. :-)

   Herkese iyi hafta sonları :-)

3 yorum:

  1. 1 yıl uzunmus aslında.Ben allianz sigortalıydım onda 6 aycocuk sahibi olmama süresi.
    Ama kesinklike cok dogru bir karar gercekten cok kolaylık

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene bu zamanları düşünüyorum 1 yıl nasıl geçmiş hiç anlamıyor insan öyle bakarsan uzun değil birde hala net bir karar vermiş değiliz , sigorta kararını bile vermiş olmak benim gibi düşünen biri için önemli bir adımdı.:-)Ama tabi dediğin doğru beklemek istemeyenler için uzun bür süre...
      Sigorta şirketleri de artık doğum için yaptırıldığını bildikleri için hemen hemen çoğunda 1 yıl koşul var.Öyle olmasa zarara uğrayacaklar çünkü. :-)

      Sil
    2. kesinlikle çok iyi yapmışsın, ayrı bir masraf kapısı açılıyor çünkü

      Sil

Bişi der misiniz?