10 Aralık 2012 Pazartesi

ECZANEMİZDE.COM



   Eczanemizde.com dan arada alışveriş yapıyorum.Daha önce yine şirkette açılmayan siteler arasındaydı.Ama geçen gün tesadüfen denediğimde açıldığını görünce hemen bitmekte olan ürünlerim olduğu için gezinmeye başladım.İki ayrı siparişle almıştım.İlki hemen bir sonraki gün elime ulaştı.Diğer siparişimde 2.gün sabahtan elimdeydi.Gayet hızlılar bu konuda.Ayrıca daha önce başka sitede yaşadığım kampanyalı ürünlerle ilgili stok problemi de yaşamadım.Genelde yanında hediyesi olan kampanyalı ürünler stok da varmış gibi gözüküp siparişten sonra ellerinde olmadığı bilgisi verebiliyorlar.Benim aldığım yüz kremimin yanında hediyesi vardı ama oda şıp diye geldi, sorun yaşanmadı.
       
   
     La Roche Posay Toleriance Riche

Daha önce de bir yazımda bahsetmiştim.Çok memnunum.O yüzden kullanmaya devam ediyorum.Kampanyası vardı hatta yanında 50 ml dermo nettoyant temizleme sütü hediyesi vardı.Makyaj temizleme için La Roche –Toleriane Gel Mousse kullanıyordum.Geçen sabah acele makyaj yaparken kendimi şempanzeye benzetince deneme fırsatım oldu.Benim kullandığım jel ile tabiî ki sadece göz makyajını silme gibi bir seçeneğiniz yok.O yüzden hızır gibi yetişti.Böyle bir ürüne de ihtiyacım varmış aslında.Göz makyajımı gayet güzel temizledi.Gözlerimi de yakmadı.Başka temizleyicilerle ağlamış gibi olabiliyorum çünkü.Beğendim yani.Zaten La roche posay ürünlerinden menun kalmadığım hiç olmadı şimdiye kadar aldıklarım arasında.

Sebamed El ve Tırnak Balsamı 75 ml

Kışın ellerim inanılmaz kurur.Krem sürmezsem de o hisse çok gıcık oluyorum. Bu kremde güzel kokuyor, vıcık vıcık yapmadan nemlendiriyor.Sevdim, tekrar alabilirim.

Sebamed Shower Fresh 200 ml ( Ferahlatıcı Duş Ürünü )

Zararsız olsun diye kullandığım tüm ürünleri değiştirirken duş jelimi de değiştirip Organix- Coconut Milk Hibiscus Duş Jeli kullanmıştım.Gayet memnundum.Ama değişiklik olsun diye bu sefer Sebamed tercih ettim. Hergün kullandığım için 200 ml sanki çabuk biter gibi ama tekrar alabilirim.Cildimi kurutmadı bir gerginlik hissetmedim duştan çıktığımda.Kokusuda bildiğimiz Sebamed temizlik kokusu gayet hoş, güzel de köpürüyor.

Sebamed Body Milk Vücut Sütü 200 ml

Aslında kullandığım kuru ciltler için La Roche Posay-Lipikar Lait vücut kreminden gayet memnundum.Ama kışın daha bol kullanmam gerektiği için tamamen duygusal sebeplerden J Sebamed’i denemeye karar verdim. Kışın cildimin kremi çok ihtiyacı oluyor.Hatta bazen kendimi yağ şişesine batırasım geliyor.O yüzden bende kremler anlık bir nemlendirmeye yarıyor kışın.İlk denemem de dokusundan ve kokusundan memnun kaldım.

Burt's Bees Nar Özlü Dudak Bakımı

Bu da bir çok yerde gördüğüm duyduğum bir üründü.Tabi ki de zararsız içeriğinden dolayı dikkatimi çekmişti. Bal özlü mü alsam nar özlü mü alsam diye bir gezindim internette.Nar özlüsü oldukça sevilmiş.Bende nar özlüsünden aldım.Kokusunu, durakta bıraktığı rengi  ve kurumuş dudaklarımı anında yumuşatmasını çook sevdim.


3 yorum:

  1. Şu Burts bees ürünlerine ben de bir el atmak istiyorum. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Bende rujundan başlamış oldum.Diğerlerini de merak ettim ama tuttum kendimi :-)

      Sil
  2. sebamedin sivilcelere engel olduğunu duymuş bi ara sabununu baya kullanmıştım.
    diğer ürünlerini kullanmadım ama kaliteli bi marka faydalı :)

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?