13 Aralık 2012 Perşembe

DERİN SORULAR MİM'İ :-)

Bir sırrım var blogu sahibi beni mimlemiş.Bakınız şurada.Teşekkür ederim buradan beni unutmadığı için.Bende hemen cevaplıyorummm...

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
Blog isminden anlaşılacağı gibi şimdi kararsız kaldım J Acaba mantıklı mıyım yoksa duygusal mı davranırım diye.Aslında duygusalımdır , çabuk etkilenirim.Ama eğer mantığıma ters bir durum söz konusuysa hemen mantık ön plana çıkar.Duygusallığımı bastırabilir yani.Bu durumda mantığım ön planda diyebilirim.
2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Çünkü her şeyi çabuk tüketiyoruz ve tatminsiziz.Tüm heyecan istek bir şeyi elde edinceye kadar sonra hoooop bittiiii.Elimizde olunca varlığı bize yetmiyor.Bu sefer başka bir şey için heyecanlanmaya başlıyoruz.Aynı döngü böyle sürüp gidiyor işte...
3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??
Çok para harcadıklarımda olmuyor genelde ama hep şöyle bir hayalim var.Mesela eşyalarımdan, giysilerimden bunu bunu bunu istemiyorum, almasaydım keşke deyip, hooop tekrar nakite çevirmeyi isterdim.Hani bugün ne giysem de ayakkabı bilmem kaç tl dedikten sonra bir ses var ya para sesi , o ses eşliğinde pıt diye hokus pokus yok olsa , paralar gelseeee.Nasıl hayal ama :-)
4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Haklıysam tabi ki savunurum, ama karşımdakine bakarım bunu anlayabilecek kapasitede değilse , boşuna kürek çekiyorsam ya da benim haklı olduğumu kabul etse de yine kendi kafasına göre hareket edecek birisi varsa kendimi de yormam susmayı tercih ederim.
5-Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
 Yetinmeyi bilirim diyelim J Tabi ki de öyle olsa böyle olsa diye hayaller kurarım.Şöyle biri masaj yapsın bir elim yağda bir elim balda, o olsa bu olsa şu olsa, işe gitmesem falan filandı diye J Ama bu tabi ki herkesin hayallerini süsleyen bir şey.Onun dışında günlük hayatımda elimdekiyle idare etmesini bilirim.

Ben mimlemiyorum.Soruları beğenen aaa bende cevaplamak istiyorum diyen herkes mimlidir :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?