28 Aralık 2012 Cuma

ÇOK ŞÜKÜR GEÇTİ...

  Denizdenerde tarafından mimlenmiştim.Yeni yıl istekleri konusunda.Teşekkür ediyorum beni unutmadığı için.Ama ben yazmakta geç kaldım.Artık kimsenin yeni yıl ile ilgili bişiler okuyası göresi kalmamıştır tahmin ediyorum ki.En azından ben bu tantananın bitmesine çok sevindim artık.Belki de bu benim nasıl geçirdiğimle alakalıdır bilmiyorum ama biran önce olsun bitsin de girelim yeni yıla diyordum.

  Başkalarının yeni yıldan dilediklerini okurken bir taraftan bende düşünüyordum zaten.Ama öyle çılgın bir beklentim falan yok yeni yıldan.Ama ayın 13ünde doğduğum için 2013 bir sempatik geliyor bana.

  2012 yılı da benim için güzeldi.Problemsiz su gibi geçti nasıl geçti anlamadım hatta.Sorunsuz, çok şükür sıkıntısız geçti.İnşallah 2013 de böyle geçer.Yani ilk başta sorunsuz geçsin istiyorum.Sıkıntısız üzüntüsüz tabiki.Bunun dışında ki isteklerim çok uçuk istekler.Çevremdekiler de zaten hep olmayacak şeyler istiyorsun bekliyorsun der.

Şöyle mesela :-)

-4 gün çalışalım 3 gün tatil olsun (Hep tatil olsunda diyebilirdim ama yine tokgözlüyüm gördüğünüz gibi :-) )

-Uykuda 1 saat spor yapmışım gibi kalori harcayayım.Ekstra dan spor yapmama gerek kalmasın.

-Eve gittiğimde hergün güzel ve sağlıklı yemekler olsun.Sihirli bir şekilde buzdolabında hazır beklesin.Dolaptan çıkardığımda yerine hemen yenisi ışınlansın.Hemide anne yemeği lezzetindeeee...

-Tabiki de ev işleri de kendiliğinden hooop yapılsın.Çamaşırdır ütüdür bunlarla işim olmasın.Evimiz her zaman tertemiz olsun.

-Dünya iyiye doğru gitmeye başlasın.İyice boka sarmasın.Güzel şeyler olsun.

-Para para para tabiki de para da lazım ama yukarıda saydıklarım olursa ben çok mutlu bir insan olabilirim.Bunlarda yeterli.
 
Yani benim isteklerim yeryüzünde pek olabilecek şeyler değil sanırım.Genelde tembellik ile ilgili istekler yalnız :-) Bu şekilde idare edicez artık.Heryerde gördüğümüz klasik yılbaşı kutlaması cümlelerini kurmuyorum tekrar tekrar.Başladık bakalım bu yıla, şimdi yine patır patır geçicek aylar...Dolu dolu güzelliklerle yaşadım bu yılı diyeceğimiz şekilde geçer inşallah herkes için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?