28 Aralık 2012 Cuma

CATHERINE ARLEY OJE NO:726

    Merhaba
   Bir önceki yazımda canım oje çekti demiştim :-) Sonra Nazlı'nın bakınız şuradaki yazısında Catherine Arley ojeleri gördüm.Canım biraz daha çekti :-) www.catherinearley.com a girip incelemeye başladım.Yalnız site ödeme sırasında https 'ye geçmedi.Bu sitenin ödeme sayfasının güvenli olmadığını gösterir.Ben bu şekilde online alışveriş yapmam normal şartlar altında.Nedense gözüm döndü aldım.Pazartesi sipariş verdim çarşamba gelmişti.Çok sağlam paketlenmişti.Bu kısımlarda problem yok.Ama güvenlik nedeniyle size sitesinden alışveriş yapmanızı tavsiye edemeyeceğim malesef.
   Benim aldıklarıma gelirsek eğer , ben 6 tane oje seçtim.Sadece bir tanesi sitesinde görüldüğünden farklıydı.Altısınıda sürdüğümde burada paylaşacağım.Tabi ben süresiye üretimden falan da kalkabilir :-)
  
   Ojenin şişesinin fotoğrafını çekemedim.Fırsatım olmadı.Ama internetteki resmi şöyle: (Kare içerisinde olan 726 nolu oje)


    İşte bende bir hevesle çarşamba günü kıyafetime uygun olan bu ojeyi süreyim dedim.Kazağımda da altın sarısı pullar vardı.Sürerken bir problem yaşamadım.Zaten yoğun bir oje.İki üç kez üstünden geçmenize gerek kalmıyor.Ama içerisindeki pullar tabiki eşit oranda dağılmıyor.Hatta sayı olarak da yeterince pul olmuyor tırnağınızda.Ben 2 kat sürdüm.Bu da işte fotoğrafı :


      Belki başka bir rengin üzerine sürülürse daha başarılı olabilir.Ammaaaaa dün gece yaptığım oje çıkarma operasyonundan sonra bu ojeyi bir daha süreceğimi hiç düşünmüyorum.Çünkü bu gördüğünüz sarı pullar ben diyeyim 404 siz deyin japon yapıştırıcısı ile yapıştırılmış misali tırnaklarımla bütünleşmiş.Amaninnn asetonla imkanı yok çıkmadı.Başka sitelerde okuduğum folyo yöntemiyle çıkar mı hiç bilmiyorum.Bir daha denemezmişim gibi duruyo vallahi.Törpünün ucuyla tek tek onları çıkarmakla uğraştım.Yani oje sürmesi zor gelen bir insana onları çıkarmak ne kadar işkence oldu düşünün artık :-) Bakalım öteki aldıklarım nasıl olacak?

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?