21 Aralık 2012 Cuma

BAŞLANGIÇ




    Yahu ne kadar yetenekli insanlar var öyle, neler neler yapıyorlar ojelerle.Ben konad tırnak süsleme setiyle sayısız deneme yapsam da birinde bile başarılı olamadım şu güne kadar ki çok da beceriksiz bir insan sayılmam kendi çapımda.Üzerinde çalışılması mı gerekiyor ne?
    Ben en az kararsız olduğum kadar üşengeç de olduğum için oje sürmek bana külfet gibi gelir.Çok özel günlerde sürerim.Hatta bazen özel günlerde bile sürmem yuh bana yaaa , çok ayıp nasıl bir dişiyim ben böyle yahu :-(
    İşte böyle ojeleri renk renk süren sevgili blog yazarları, çok pis canımı çektirdiniz vallahi, eve gidip oje süresim geldi o derece.Tabi bu konuda üşengeç olan bir insanın da oje koleksiyonu epey bir sınırlı.Elimdeki sınırlı stoğumla ancak böyle bir atraksiyon yaptım:-) Yok ama hevesim geçmedi.Gidip rengarenk ojeler alasım var hala.Ama alınca geçicek hevesim biliyorum ben beni, kalıcaklar bir köşede öyle mahsun mahsun :-)

5 yorum:

  1. her ne kadar kararsızsanda tırnağına kalp çizecek kadar kararlısın bence
    bu sevgiye dair bir karar verdin anlamınamı geliyor bilemem :))
    o ojeler tırnaklarına yakışmış. itiraf ediyorum
    bence oje husunda daha doğrusu makyaj hususunda tembel olma çünkü bakımlı kız modeli her zaman gelir geçer akçedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki sevgi konusunda kararlıyım , orada bir sıkıntı yok çok şükür:-)
      Makyaj konusunda tembel değilim aslında makyaj yapmadan çıkmam ama oje zor geliyordu ama bugünde french yaptım çok güzel oldu :-)

      Sil
  2. Oje konusunda rimmel 60sec ojeler tam tembellere göre ben de çok seviyorum o yüzden tavsiye ederim. Ve dee MİM ledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmalarım devam ediyo bakalım ne kadar sürecek :-) Evet gördüm MİM'i.Teşekkürler :-)

      Sil

Bişi der misiniz?