28 Aralık 2012 Cuma

ÇOK ŞÜKÜR GEÇTİ...

  Denizdenerde tarafından mimlenmiştim.Yeni yıl istekleri konusunda.Teşekkür ediyorum beni unutmadığı için.Ama ben yazmakta geç kaldım.Artık kimsenin yeni yıl ile ilgili bişiler okuyası göresi kalmamıştır tahmin ediyorum ki.En azından ben bu tantananın bitmesine çok sevindim artık.Belki de bu benim nasıl geçirdiğimle alakalıdır bilmiyorum ama biran önce olsun bitsin de girelim yeni yıla diyordum.

  Başkalarının yeni yıldan dilediklerini okurken bir taraftan bende düşünüyordum zaten.Ama öyle çılgın bir beklentim falan yok yeni yıldan.Ama ayın 13ünde doğduğum için 2013 bir sempatik geliyor bana.

  2012 yılı da benim için güzeldi.Problemsiz su gibi geçti nasıl geçti anlamadım hatta.Sorunsuz, çok şükür sıkıntısız geçti.İnşallah 2013 de böyle geçer.Yani ilk başta sorunsuz geçsin istiyorum.Sıkıntısız üzüntüsüz tabiki.Bunun dışında ki isteklerim çok uçuk istekler.Çevremdekiler de zaten hep olmayacak şeyler istiyorsun bekliyorsun der.

Şöyle mesela :-)

-4 gün çalışalım 3 gün tatil olsun (Hep tatil olsunda diyebilirdim ama yine tokgözlüyüm gördüğünüz gibi :-) )

-Uykuda 1 saat spor yapmışım gibi kalori harcayayım.Ekstra dan spor yapmama gerek kalmasın.

-Eve gittiğimde hergün güzel ve sağlıklı yemekler olsun.Sihirli bir şekilde buzdolabında hazır beklesin.Dolaptan çıkardığımda yerine hemen yenisi ışınlansın.Hemide anne yemeği lezzetindeeee...

-Tabiki de ev işleri de kendiliğinden hooop yapılsın.Çamaşırdır ütüdür bunlarla işim olmasın.Evimiz her zaman tertemiz olsun.

-Dünya iyiye doğru gitmeye başlasın.İyice boka sarmasın.Güzel şeyler olsun.

-Para para para tabiki de para da lazım ama yukarıda saydıklarım olursa ben çok mutlu bir insan olabilirim.Bunlarda yeterli.
 
Yani benim isteklerim yeryüzünde pek olabilecek şeyler değil sanırım.Genelde tembellik ile ilgili istekler yalnız :-) Bu şekilde idare edicez artık.Heryerde gördüğümüz klasik yılbaşı kutlaması cümlelerini kurmuyorum tekrar tekrar.Başladık bakalım bu yıla, şimdi yine patır patır geçicek aylar...Dolu dolu güzelliklerle yaşadım bu yılı diyeceğimiz şekilde geçer inşallah herkes için...

CATHERINE ARLEY OJE NO:726

    Merhaba
   Bir önceki yazımda canım oje çekti demiştim :-) Sonra Nazlı'nın bakınız şuradaki yazısında Catherine Arley ojeleri gördüm.Canım biraz daha çekti :-) www.catherinearley.com a girip incelemeye başladım.Yalnız site ödeme sırasında https 'ye geçmedi.Bu sitenin ödeme sayfasının güvenli olmadığını gösterir.Ben bu şekilde online alışveriş yapmam normal şartlar altında.Nedense gözüm döndü aldım.Pazartesi sipariş verdim çarşamba gelmişti.Çok sağlam paketlenmişti.Bu kısımlarda problem yok.Ama güvenlik nedeniyle size sitesinden alışveriş yapmanızı tavsiye edemeyeceğim malesef.
   Benim aldıklarıma gelirsek eğer , ben 6 tane oje seçtim.Sadece bir tanesi sitesinde görüldüğünden farklıydı.Altısınıda sürdüğümde burada paylaşacağım.Tabi ben süresiye üretimden falan da kalkabilir :-)
  
   Ojenin şişesinin fotoğrafını çekemedim.Fırsatım olmadı.Ama internetteki resmi şöyle: (Kare içerisinde olan 726 nolu oje)


    İşte bende bir hevesle çarşamba günü kıyafetime uygun olan bu ojeyi süreyim dedim.Kazağımda da altın sarısı pullar vardı.Sürerken bir problem yaşamadım.Zaten yoğun bir oje.İki üç kez üstünden geçmenize gerek kalmıyor.Ama içerisindeki pullar tabiki eşit oranda dağılmıyor.Hatta sayı olarak da yeterince pul olmuyor tırnağınızda.Ben 2 kat sürdüm.Bu da işte fotoğrafı :


      Belki başka bir rengin üzerine sürülürse daha başarılı olabilir.Ammaaaaa dün gece yaptığım oje çıkarma operasyonundan sonra bu ojeyi bir daha süreceğimi hiç düşünmüyorum.Çünkü bu gördüğünüz sarı pullar ben diyeyim 404 siz deyin japon yapıştırıcısı ile yapıştırılmış misali tırnaklarımla bütünleşmiş.Amaninnn asetonla imkanı yok çıkmadı.Başka sitelerde okuduğum folyo yöntemiyle çıkar mı hiç bilmiyorum.Bir daha denemezmişim gibi duruyo vallahi.Törpünün ucuyla tek tek onları çıkarmakla uğraştım.Yani oje sürmesi zor gelen bir insana onları çıkarmak ne kadar işkence oldu düşünün artık :-) Bakalım öteki aldıklarım nasıl olacak?

   

21 Aralık 2012 Cuma

BAŞLANGIÇ




    Yahu ne kadar yetenekli insanlar var öyle, neler neler yapıyorlar ojelerle.Ben konad tırnak süsleme setiyle sayısız deneme yapsam da birinde bile başarılı olamadım şu güne kadar ki çok da beceriksiz bir insan sayılmam kendi çapımda.Üzerinde çalışılması mı gerekiyor ne?
    Ben en az kararsız olduğum kadar üşengeç de olduğum için oje sürmek bana külfet gibi gelir.Çok özel günlerde sürerim.Hatta bazen özel günlerde bile sürmem yuh bana yaaa , çok ayıp nasıl bir dişiyim ben böyle yahu :-(
    İşte böyle ojeleri renk renk süren sevgili blog yazarları, çok pis canımı çektirdiniz vallahi, eve gidip oje süresim geldi o derece.Tabi bu konuda üşengeç olan bir insanın da oje koleksiyonu epey bir sınırlı.Elimdeki sınırlı stoğumla ancak böyle bir atraksiyon yaptım:-) Yok ama hevesim geçmedi.Gidip rengarenk ojeler alasım var hala.Ama alınca geçicek hevesim biliyorum ben beni, kalıcaklar bir köşede öyle mahsun mahsun :-)

20 Aralık 2012 Perşembe

BUGÜN DE GÜZEL DEĞİL Mİ?



                      Saat 20:12 de olabiliyor o yüzden 12.12.2012 den daha da uyumlu bence :-)

17 Aralık 2012 Pazartesi

UNE INTUITIVE TOUCH FOUNDATION 05


Merhaba
Makyaj malzemesi olarak UNE markasından başka hiçbirşey kullanmıyorum.Şuradaki yazımda hangi ürünleri kullandığımı yazmıştım.Bu yüzden hiç başka makyaj malzemesi arayışına girmiyorum.Çok da memnun olduğum için dur diyorum var işte senin diyorum almıyorum.Hem tasarruflu oluyor hem de makyaj konusunda çeşitlilik hat safhada olduğu için kafa karışması, onuda bunu da al derken elinde biriken ürün patlaması derdi de olmamış oluyor.Tabiki UNE markası arasında onu denemiştim bunu deneyeyim şimdi dediğim oluyor.O kadar da durduramıyorum kendimi.Une Skin-Matt fondotenini kullanıyordum.Gayette memnundum.Ama bitmek üzereydi ve bu sefer fotoğraftakini kullanayım dedim.Kullanması daha rahat olur diye.Çünkü fondotenin şişesinden çıkarması azaldıkça daha zor oluyor.Bu şekilde olunca sünger yardımıyla daha rahat kullanılabilir dedim aldım.Renk olarak diğer kullandığım fondotende 5 numaraydı bununda 5 nolu rengini aldım.Koyu gelmedi.Hatta çok doğal tenime çok yakın bir ton.Beyaz tenliyim ben kumrala yakın.Ton olarak başarılı bir seçimdi ama benim cildim kuru olduğu için,krem sürdükten sonra kullansamda cildimle tam olarak bütünleşemedi.Fondotenden daha çok pudraya daha yakın bir ürün.Ama tabi pudradan daha yoğun.Cildimle bütünleşmediği için de yer yer bazı noktalarda pullu bir görünüm oluşabiliyor ki ben rahatsız olurum bu görüntüden.İlk kullandığım fondoten karma ve yağlı ciltler için olmasına rağmen çok daha başarılıydı cildimde.Onu da yine yüz kremimden sonra kullanıyordum.Çok doğal bir görüntü hemde kapatıcılık konusunda da başarılıydı.O yüzden bu bitince yine eskisine dönüş yapacağım.Yine de bitirilmeyi hakedecek bir ürün kesinlikle...
Resimleri Boyner'in sitesinden inceleyebilirsiniz.

Ürün özellikleri de şu şekilde belirtilmiş:

Ürün Hakkında Bilgiler: Cilde mükemmel pürüzsüzlük kazandıran ve ciltle mükemmel uyum saglayan kompakt fondoten

Ürün İçeriği:
Jojoba yağı, shea yağı , carnauba, pirinç pudrası ve balmumu içerir. Cilt bakımı ve makyajı aynı üründe birleştiren bu fondoten cilde renk verip kusurları kapatırken aynı zamanda cildi besler.

Ürün Araştırma Sonucu:
Kaygan dokusu sayesinde cilde kolayca yayılır. Bir sünger yardımı ile kusurlu noktalara veya tüm yüzünüze kolayca uygulayabilirsiniz.

Ürün Kullanım:
Tüm ciltler

13 Aralık 2012 Perşembe

DERİN SORULAR MİM'İ :-)

Bir sırrım var blogu sahibi beni mimlemiş.Bakınız şurada.Teşekkür ederim buradan beni unutmadığı için.Bende hemen cevaplıyorummm...

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
Blog isminden anlaşılacağı gibi şimdi kararsız kaldım J Acaba mantıklı mıyım yoksa duygusal mı davranırım diye.Aslında duygusalımdır , çabuk etkilenirim.Ama eğer mantığıma ters bir durum söz konusuysa hemen mantık ön plana çıkar.Duygusallığımı bastırabilir yani.Bu durumda mantığım ön planda diyebilirim.
2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Çünkü her şeyi çabuk tüketiyoruz ve tatminsiziz.Tüm heyecan istek bir şeyi elde edinceye kadar sonra hoooop bittiiii.Elimizde olunca varlığı bize yetmiyor.Bu sefer başka bir şey için heyecanlanmaya başlıyoruz.Aynı döngü böyle sürüp gidiyor işte...
3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??
Çok para harcadıklarımda olmuyor genelde ama hep şöyle bir hayalim var.Mesela eşyalarımdan, giysilerimden bunu bunu bunu istemiyorum, almasaydım keşke deyip, hooop tekrar nakite çevirmeyi isterdim.Hani bugün ne giysem de ayakkabı bilmem kaç tl dedikten sonra bir ses var ya para sesi , o ses eşliğinde pıt diye hokus pokus yok olsa , paralar gelseeee.Nasıl hayal ama :-)
4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Haklıysam tabi ki savunurum, ama karşımdakine bakarım bunu anlayabilecek kapasitede değilse , boşuna kürek çekiyorsam ya da benim haklı olduğumu kabul etse de yine kendi kafasına göre hareket edecek birisi varsa kendimi de yormam susmayı tercih ederim.
5-Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
 Yetinmeyi bilirim diyelim J Tabi ki de öyle olsa böyle olsa diye hayaller kurarım.Şöyle biri masaj yapsın bir elim yağda bir elim balda, o olsa bu olsa şu olsa, işe gitmesem falan filandı diye J Ama bu tabi ki herkesin hayallerini süsleyen bir şey.Onun dışında günlük hayatımda elimdekiyle idare etmesini bilirim.

Ben mimlemiyorum.Soruları beğenen aaa bende cevaplamak istiyorum diyen herkes mimlidir :-)


10 Aralık 2012 Pazartesi

ECZANEMİZDE.COM



   Eczanemizde.com dan arada alışveriş yapıyorum.Daha önce yine şirkette açılmayan siteler arasındaydı.Ama geçen gün tesadüfen denediğimde açıldığını görünce hemen bitmekte olan ürünlerim olduğu için gezinmeye başladım.İki ayrı siparişle almıştım.İlki hemen bir sonraki gün elime ulaştı.Diğer siparişimde 2.gün sabahtan elimdeydi.Gayet hızlılar bu konuda.Ayrıca daha önce başka sitede yaşadığım kampanyalı ürünlerle ilgili stok problemi de yaşamadım.Genelde yanında hediyesi olan kampanyalı ürünler stok da varmış gibi gözüküp siparişten sonra ellerinde olmadığı bilgisi verebiliyorlar.Benim aldığım yüz kremimin yanında hediyesi vardı ama oda şıp diye geldi, sorun yaşanmadı.
       
   
     La Roche Posay Toleriance Riche

Daha önce de bir yazımda bahsetmiştim.Çok memnunum.O yüzden kullanmaya devam ediyorum.Kampanyası vardı hatta yanında 50 ml dermo nettoyant temizleme sütü hediyesi vardı.Makyaj temizleme için La Roche –Toleriane Gel Mousse kullanıyordum.Geçen sabah acele makyaj yaparken kendimi şempanzeye benzetince deneme fırsatım oldu.Benim kullandığım jel ile tabiî ki sadece göz makyajını silme gibi bir seçeneğiniz yok.O yüzden hızır gibi yetişti.Böyle bir ürüne de ihtiyacım varmış aslında.Göz makyajımı gayet güzel temizledi.Gözlerimi de yakmadı.Başka temizleyicilerle ağlamış gibi olabiliyorum çünkü.Beğendim yani.Zaten La roche posay ürünlerinden menun kalmadığım hiç olmadı şimdiye kadar aldıklarım arasında.

Sebamed El ve Tırnak Balsamı 75 ml

Kışın ellerim inanılmaz kurur.Krem sürmezsem de o hisse çok gıcık oluyorum. Bu kremde güzel kokuyor, vıcık vıcık yapmadan nemlendiriyor.Sevdim, tekrar alabilirim.

Sebamed Shower Fresh 200 ml ( Ferahlatıcı Duş Ürünü )

Zararsız olsun diye kullandığım tüm ürünleri değiştirirken duş jelimi de değiştirip Organix- Coconut Milk Hibiscus Duş Jeli kullanmıştım.Gayet memnundum.Ama değişiklik olsun diye bu sefer Sebamed tercih ettim. Hergün kullandığım için 200 ml sanki çabuk biter gibi ama tekrar alabilirim.Cildimi kurutmadı bir gerginlik hissetmedim duştan çıktığımda.Kokusuda bildiğimiz Sebamed temizlik kokusu gayet hoş, güzel de köpürüyor.

Sebamed Body Milk Vücut Sütü 200 ml

Aslında kullandığım kuru ciltler için La Roche Posay-Lipikar Lait vücut kreminden gayet memnundum.Ama kışın daha bol kullanmam gerektiği için tamamen duygusal sebeplerden J Sebamed’i denemeye karar verdim. Kışın cildimin kremi çok ihtiyacı oluyor.Hatta bazen kendimi yağ şişesine batırasım geliyor.O yüzden bende kremler anlık bir nemlendirmeye yarıyor kışın.İlk denemem de dokusundan ve kokusundan memnun kaldım.

Burt's Bees Nar Özlü Dudak Bakımı

Bu da bir çok yerde gördüğüm duyduğum bir üründü.Tabi ki de zararsız içeriğinden dolayı dikkatimi çekmişti. Bal özlü mü alsam nar özlü mü alsam diye bir gezindim internette.Nar özlüsü oldukça sevilmiş.Bende nar özlüsünden aldım.Kokusunu, durakta bıraktığı rengi  ve kurumuş dudaklarımı anında yumuşatmasını çook sevdim.


7 Aralık 2012 Cuma

ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI-2

   Daha önce şu yazımda bahsettiğim konu ile ilgili görüşmeler yapmış bulunuyorum.Her hafta tamam bu iyi burdan yaptırıcam deyip, öteki hafta da benden beklenilir bir şekilde başka bir yere karar veriyordum.En sonunda kasım ayı itibariyle Anadolu Sigorta'dan yaptırdım.Televizyonda ve radyoda habire reklamları çıkıyormuş halbuki indirim falan diye.Ben hiç duymamışım.Müşteri temsilcisinden öğrendim yani.İsabet oldu.Biz önceki yazımda da söylediğim gibi tamamen ileride çocuk sahibi olmaya karar verirsek diye yaptırdık.Çünkü bekleme süreleri var.Anadolu sigortada da 1 yıl.Bende bu kararsızlık,korkaklık,endişeli ruh hali 1 yılda geçer gibi gözükmese de , "ama sigorta yaptırmadık daha" bahanem 1 yıl sonra ortadan kalkmış olacak.Hatta 11 ay sonra :-) Uvvv içim ürperdi yine :-)

   Sigorta konusunda kararsızlık yaşayan yada herhangi bir müşteri temsilcisiyle görüşmeden önce bilgi almak isteyen olursa araştırmalarımdan bahsedebilirim. :-)

   Herkese iyi hafta sonları :-)