16 Kasım 2012 Cuma

OSIS CURL ME SOFT VE SACHANE.COM

   Bir önceki yazımda bahsettiğim OSIS CURL ME SOFT Bukle kremim geldi.Onun yorumundan önce bu ürünü www.sachane.com dan aldım.Belki duymuşsunuzdur ama ben hiç duymamıştım.Aynı gün kargo dediği için cesaret edip aldım.Ertesi gün elimdeydi gerçekten kargo.Paketi de gayet özenliydi.Ürün koruyucu bandı vardı.Schwarzkopf torbası ile beraber geldi.Kargo torbasıyla birlikte gelince seviniyorum.Çünkü işyerinden eve nasıl taşıcam şimdi derdi oluyor özellikle bunun gibi ufak bir şey değilse.Yani özetle online alışverişten memnun kaldım. 

    Gelelim bukle kremine.Upload kullandıysanız ondan daha yoğun bir yapısı var.Ben upload kullanırken elimide hafif ıslatıp öyle şekillendiriyordum saçlarımı.Jöle sürer gibi.Ama bu daha yoğun olduğu için su ile pek incelmiyor.Ama memnun kaldım.Yine yumuşak saçlarım , jöle gibi bir sertlik yok.Kendi halinde dalgalar ama bi düzene soktu.Ama upload ile arasında çok büyük bir fark yok.Upload ın kokusu güzel değildi, bunun kokusu daha güzel , bu bir artı yönü.Henüz bir kere kullandım.Belki kullandıkça daha sağlıklı yorumlar yapabilirim.Bugün için memnun kaldım bu üründen.Kullanmaya devam edeceğim.
 

3 yorum:

  1. OSIS CURL ME SOFT yorumların ne durumda güncellermisin bende almayı düşünüyorum ama kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak memnunum ama bir dahaki sefere yine upload alıcam cunku bunun yapısı daha yogun ben upload kullanırken jole surer gibi suyla karıstırarak kullanıyordum, bunda onu yapamıyorum cok daha yogun, o yuzden sacıma dagıtmakta daha cok zorlanıyorum.

      Sil
  2. merhaba kararsiz kiz ayni yastayiz ve bendeee cok kararsizim :) Prensesin Masalina bloguma beklerim Sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?