15 Ekim 2012 Pazartesi

ÖDEMİŞ-GÖLCÜK


  Şahsen ben Ödemiş'te böyle bir yer olduğunu hiç tahmin etmezdim.Gördüğümde de inanamadım zaten.Gölcük,Ödemiş'ten 18 km , İzmir'den 130 km uzaklıkta 1050 mt yükseklikte bir yaylaymış da bizim haberimiz hiç olmamış.O kadar yükseklere çıktıktan sonra otobüsün penceresinden bu gölü gördüğümde ki o zaman henüz güneşte batmamıştı, içime resmen bir huzur doldu.Temiz hava, huzur ,sessizlik...Bir süre burada yaşayabilir miyiz dedim :-) Fotoğrafları güneş henüz yeni batmışken çekebildim.Ama yine de güzelliği belli oluyor değil mi ?




    Bu mekan da Gölcük Otel'e ait restorant.Biz bir gezi programı içerisinde yemek yemek üzere gitmiştik.Ama kalmak üzere gitmek için daha o anda planlar yaptık.Yemekler de çok başarılıydı.Mezeler oldukça çeşitli ve boldu.Keşke onlarında resmini çekebilseydim.Ama içinde insan olmayan resimlerim sadece bu kadar :-)


                                        

      Diğer bir güzelliği de eğer yaz aylarında sıcaktan bunaldıysanız yaylada sıcaklık merkeze göre 10 derece farkediyor.Ohh serin serin misss :-)
      Kışları da kar yağdığında ayrı bir güzel oluyormuş.Gölde buz tutuyormuş.Tabi o karda kışta 1050 mt yüksekliğe arabayla çıkmak hoşunuza giderse :-)




Eğer resimler dikkatinizi çektiyse otelin daha detaylı bilgileri ve resimleri burada.

6 yorum:

  1. harika bir paylasim cok tesekkurler

    Blogunun takipcisi oldum :)


    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gezi, güzel bir yazı. Bu arada blogumla tanışmanı isterim, http://missinem.blogspot.com/ sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Selam şeker, ödülün var kontrol et :) http://denizdenerde.blogspot.com/2012/10/denizdenerde-odul-ald.html

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yermiş, öğrendiğim iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?