2 Ekim 2012 Salı

KİMSELERE SÖYLEMEDİM...

    Ya ben eşime bile söyleyemedim blog yazdığımı L Kasmayayım kendimi , tanıdığım biri okuyacak duygusu olmasın diye ,sanki çok gizli şeyler yazıyorum ya J Amma da eften püften şeyler yazıyosun kızım demesin diye, ne bileyim işte söylemedim.Olur da bir gün söylersem  buradan sesleniyorum.Savunmamı yapıyorum.Çünkü benim sağım solum belli olmaz çat diye söyleyebilirim de aniden :-)
 
                                     
   
     Sevgilim,
    Nasıl oldu da senden sakladım ki ben Allah cezamı vermesin benim J Ama bak oku doğru düzgün bişi de yazamıyorum işte, zaten milyon tane takipçim , zirilyon tane yorum yazanım olsa hiç söylemez miydim yavrucum ben sana,sevgilinle gurur duy diye.İşte arada senin dedikodunu falan yaparım dedim rahat olayım dedim o sebeple , kötü birşey yok :-) Yani kötü bir niyetim yokmuş görüyosun :-)

     Kızma bana :-(  Seni çok seviyorum ben.























8 yorum:

  1. benim ilk işim kocama söylemek oldu hatta ismi bile onunla bulduk. her yazımdan sonra da kafasının etini yiyorum okudun mu nasıl olmuş, bak dürüst ol ama vıdı vıdı vıdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında söylesem kendisi teknolojinin piridir bana çok yardımcı olabilir yani anlamadığım noktalarda, dizayn konusunda ama daha söylemedim işte... :-)

      Sil
  2. Çook Tatlı :)))Affetti mi ???

    YanıtlaSil
  3. heheh, benim de eşim ben resimlerini çekerim diye işleri hızlandırdı. benim tek korkum işyerindekiler ne der diyeydi. Üf onu da aştım kendi resimlerimi bile koyuyorum artık:)
    google friend connect'te ekledim. eklersen sevinirim:)

    ben de İzmir'denim:)

    http://styleglaze.blogspot.com

    Facebook: Styelglazeblog
    teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Bende ekledim ve tüm yazılarını okudum :-) Severek takip edeceğim bir blog olacak:-)

      Sil
  4. Ha ha çok güldüm okurken :)) Çok tatlısın :) Ben de çekinerek yazıyordum şimdi geçti,ne oldu peki affetti mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyyy ben hala söylemedim ki :-(
      :-) :-)

      Sil

Bişi der misiniz?