23 Ekim 2012 Salı

İLK MİM...

   Merhaba.Acaba niye kimse beni mimlemiyor diye düşünüyordum.Modada Kankan beni mimlemiş sağolsun unutmamış beni , teşekkür ediyorum ona burdan.
  
    Mim konusu "OKUMA KÖŞESİ". Ammaaaaaa benim okuma köşem yok. Ben işten dönerken otobüste okudum okudum.Eve gidince okumaya zaman ayıramıyorum :-( O yüzden benim okuma köşem otobüs :-(

    İşten dönerken de genelde 5-10 sayfadan sonra gözlerimi açmakta zorlanıyorum.Çok sürükleyici bir kitap olması gerekiyor.Şuan okuduğum kitap "Kinyas ve Kayra" .Aslında okuyamadığım kitap desem daha doğru olur malesef.Ben geçen sene aldım bu kitabı.İlk denemem de 30 sayfa da falan sanırım kaldım.Devam edemedim.Araya başka kitaplar girdi.Sonra tekrar 2.deneme olarak bu kitaba başladım.Yine olmadı ya belki ilk 100 sayfayı geçsem sürükleneceğim ama geçemedim kaldı yine bir köşede.Kendimi veremedim herhalde kitaba.Çünkü kitap hakkında hep iyi şeyler duydum.Ben niye okuyamadım anlamadım. :-(
 
    Şimdi "Grinin Elli Tonu(E L James)" kitabını okumayı planlıyorum.Arkadaşımda var.Sıra bekliyorum... :-)

10 yorum:

  1. Ben de çok okumak istiyorum Kinyas ve Kayra'yı ilk kez böyle bi yorumla karşılaştım kitapla ilgili, sıkıcı mı başları ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen kendini vererek okumak gerekiyor herhalde, öyle iki arada bir derede okunmuyor :-( Açıkçası ben sıkıldım.Belki de başları daha atlatamadığım için.3.denememde başarılı olabilir miyim bilmiyorum. :-)

      Sil
  2. otobüste gözlerin kapanıyor olsada yinede okuyabilmen ne güzel, beni tutuyorda böyle birşey okuyamam yolda ancak oturursam ders notlarıma göz gezdirebilirim :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iilk duraktan bindiğim için oturuyorum dönüşte , sadece karnım açsa midemin bulandığı oluyor.O zaman okumuyorum.Zaten Kinyas ve Kayra'yı elime almayalı nerdeyse 1 ay olcaktır :-(

      Sil
    2. olsun muhakkak okumaya devam edeceğin bir zaman gelecek
      ;)

      Sil
  3. grinin 50 tonu'nu ben de merak ediyorum.Bayramdan sonra başlayacagım :)

    bu arada süper bir çekilişim sahane hediyelerim var beklerim :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba kararsız kız,
    ben de kinyas ile kayra 'yı okumaya çalışıyorum ama aynı dertten muzdaribim. daha önce Az'ı okudum ve hayran kaldım,karar verdim tüm hakan günday kitaplarını okumaya.kinyas ve kayra da yazarın en çok sevilen kitaplarından ama nedense ben de henüz sardıramadım.ama yılmadım deniycem tekrar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hi bende AZ'ı okuduktan sonra Hakan Günday kitaplarını okumaya karar vermiştim :-) 2.kitapta hata yaptık sanırım.Başka kitaplarına öncelik vermemiz gerekmiş.Kinyas ve Kayra'ya henüz hazır değiliz herhalde :-))

      Sil
  5. serdar özkan'ın ekim yağmurlarını da tavsiye ederim, okuyunca pek bi huzurlu hissetmiştim kendimi, kitabın etkisi geçmeye başladıkça özümdeki depresif geri geldi sanki =)
    bu arada bloğunu yeni keşfettim, bizimkine de beklerim =)

    olcayinwinterfall.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    blogunu keyifle izlemeye aldım ve seni kendi bloguma davet ediyorum beyenirsen de izlemeni isterim
    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?