18 Ekim 2012 Perşembe

HOLLEEYYY!!!



    
   Bende artık diyordum niye bana bir mim bilem yok, ödül neyim yok , ahanda işte olduuuuu :-) DenizDeNerde bana ödül vermiş.Holleeeeyyy!!!
   
    En şahane şapşahane blog ödülüymüş bu :-) Şaka şaka.Zaten bir iddiam yok.Ben kendimi eylemek için açmıştım.Umduğumdan daha çok hoşuma gidiyor yazılanları okumak , arada yazmak, sanalda olsa yeni insanlarla iletişim kurmak.Çok işime de yarıyor bazı yazılarla gerçekten merak ettiğim konularda fikir sahibi de olmuş oluyorum.Daha ne olsun diyorum.Daha da uzatmadan diyorum ki bu ödülün amacı takipçi sayısı 200'den az olan blogları tanıtmakmış.O yüzden bende burdan DenizDeNerde'ye teşekkürlerimi eder, onun blogunu sıkı takip ettiğimi burdan belirterekten bende ödül vermek isterim.Bu ödül verilmemiş olanları seçmeye çalıştım ama 2.baskı olduysa kusuruma bakmayın olur mu :-)

   İşte benim severek izlediğim bloglardan ödül verdiklerim;

Boşnak Kızı
Style&Glaze
Modadakankan
Velvet Ribbon by Goksu Cetiner
Lili's Make up







 

3 yorum:

  1. Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
    Kisses from VV!!

    YanıtlaSil
  2. çooook teşekkürler ödül için gerçekteeen :))) çok mutlu oldum çok mersiii

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederimm ödül içinn :))çok mutlu oldumm :)) hediyelerim artıyor :)

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?