5 Ekim 2012 Cuma

ENDÜLÜS MEYHANE

   Dün Endülüs meyhaneye gittik kuzenimin doğum günü kutlaması için.Ama ben gizli bir blogger olduğum için öyle şak şuk mekan fotoğraflarını çekemedim.Sadece kendimizi çektik.O yüzden fotoğraf yok üzgünüm sözel olarak bahsedeceğim.Zaten İzmirliler biliyordur herhalde.Alsancak Sevinç pastanesinin yanından girince, sağından gireceksiniz yani. ilk sokaktan sola dönüyorsunuz.Altınkapı balık restorantın yanında bir yer.

Şöyle özetleyeyim;

-Pazar geceleri hariç her gün fasıl varmış.

-Fasıl grubu çok iyiydi, 11e kadar erkek bir solist vardı, masalardan tek tek istek şarkılarını söyledi.11den sonra da çıkan kadın solistle de artık kurtları dökmece faslı başlamış oldu.Ama hafta içi olması sebebiyle benim pek kurdum yoktu şahsen benim uykum gelmişti bile J Ama arkadaş grubuyla gidildiğinde çok rahat edebileceğiniz , oldukça güzel eğlenebileceğiniz bir yer, oldukça küçük içersi,kış için daha ideal.Samimi , sıcak.Ortamı gereği kına gecesi organizasyonları falan yapanlar olmuş.

-Mezeleri güzeldi, fix menüde meze olarak fava,patlıcan ezmesi,kırmızı biber,mevsim salata,peynir,domates ,salatalık vardı.

-Ara sıcaklar olarak ilk paçanga böreği sonra mantar ve ciğer geldi.Mantar ve ciğer yemem ama yiyenler çok beğendi.

-Sonra sıcak olarak da ilk köfte ,sonra tavuk sonra da bonfile et geldi, hepsi de lezzetliydi.

-Ondan sonraaaa meyveler geldi gayet ideal yeterlilikte.

-Haaayırr daha bitmediiii J Sonra da kazandibi ile dondurma geldi.

-Sonraaaaa pastayı kestik , üstüne de pastayı yedim.Yani maşallah bana.Karşı koyamıyorum napiyim sonra çalış uğraş didin o 2 kiloyu vercem diye onu bile vereme.. L Konuyu yine kiloya bağladım.

   Benim gibi hala duymayan varsa buyurunuz internet sitesi burada. Zaten çok sayıda fotoğraf mevcut sitelerinde.Ünlülerden keşfedenler olmuş baya.

   Neyse işte diyeceğim gayet memnun kaldık.Organizasyonunuz olur bişi olur aklınızda bulunsun diye paylaşmak istedim.

   Birde ohhhhh bugün cuma :-)



3 yorum:

  1. bloğunu yeni keşfettim bende beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Senin blogunu blog açmadan önce takip ediyordum zaten.Eklemeyi unutmuşum listeme.

      Sil
  2. merhaba blogunuyeni keşfettim bende beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?