7 Eylül 2012 Cuma

UNE - NATURAL BEAUTY- 2


                                              

UNE SKIN-MATT FOUNDATION M05
Bu da fondotenim ... Aslında bu fondoten karma ve yağlı ciltler içinmiş.Sonra sitesinden baktığımda fark ettim.Benim cildim yağlı sayılmaz , bazen kuru olabiliyor hatta, alın kısmımda hafif yağlanma olabiliyor.Fondotenden buna rağmen memnunum.Çok sivilceli bir cildim yok ama genelde ufak sivilce lekelerim var.Bir kırmızılık var yani cildimde o yüzden fondoten kullanmayı seviyorum.Bunu da gayet sevdim.Sağlıklı bir görüntü veriyor cildime.Senin cildin bebek gibi diyenler oldu.Hı hı dedim içimden sen bide doğalken gör kırmızı kırmızı minik lekecikler.Ben M05 tonunu aldım.Ten rengim açık, beyaz tenli de sayılmam.Beyaz tenliden bir ton  koyu gibi düşünün,Bitmek üzere olduğu için şimdi UNE INTUITIVE TOUCH BB CREAM FOUNDATION 05 aldım.Ama henüz onu denemedim.Deneyince fikirlerimi tekrar yazarım.

                                                       
UNE BREEZY CHEEKS BLUSH B03
İşte buda allığım..Kayar kapak cep telefonları gibi açılıyor.Üst kısmındaki etiketi -jelatin gibi- çıkartırsanız ayna olarak kullanabiliyorsunuz.Toz gibi değil de yine ruj gibi bir yoğunlukta düşünün ,ben parmağımla sürüyorum yanaklarıma.Çok memnunum bitince yine bundan alacağım.

                                              
UNE SFUMATO EYES PENCIL S27
Göz kalemini her gün kullanmıyorum , tembellikten.Ama hafif bir yapısı var.Akmıyor.Ve rengi çok güzel.Her türlü makyaja uyum sağlıyor.
   Bu markanın sadece göz farından memnun kalmadım.Hani bir çizgi halinde birikir ya göz kapağında işte öyle oluyor.
O kadar benimsedim ki bu markayı , niye hiçbir yerde göremiyorum diye üzülüyorum bile.Bir yerde denk gelsem kırk yıllık arkadaşımı görmüş gibi sevineceğim.

1 yorum:

  1. Boyner'de gormustum bu markayi ama hic kullanan gormedigim icin bende pas gecmistim. Bir dahakine nakacagim sayende

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?