7 Eylül 2012 Cuma

UNE - NATURAL BEAUTY -1


   Makyaj ve kozmetik ile ilgili bir çok blogu okuyorum.Ama nedense bu markaya pek rastlamadım.O yüzden çok memnun olduğum bu markayı yazmaya karar verdim.İzmir’de boyner de satılıyor sadece.Başka yerde rastlamadım.Boyner internet sitesinde de mevcut.Bende arkadaş tavsiyesiyle gidip aldım.Zararsız kozmetik ürünleri arayışındaydım.Bu sayede de bu markayı bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum.Paraben vb.zararlı içerikler yok.Bunun gibi başka organik makyaj malzemeleri de denedim.Ama hiçbiri bu kadar başarılı değildi.Hem diğer markalardan daha uygun fiyatları
                                             
Maskarayı siyah renginden aldım.Gayet memnunum.Akma gibi bir problem yaşamadım.Kirpikleri daha gür ve uzun gösteriyor.

                                          
UNE SHEER LIPS BALM S05
 Rujunu da gayet severek kullanıyorum.Rengi dudak renginden çok az koyu.Hafif parlak bir yapısı var.Aynı rengin gloss şeklinde olanından da almıştım.Onun rengi daha parlak sanki.Ama fırçası çok başarılı değil o yüzden bunu çok daha rahat kullanıyorum.
                                       
                                             
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?