20 Eylül 2012 Perşembe

PABBUCUMUN KENARI :-)

    Benim  her ayakkabının yanına bir kutu yara bandı almam gerekiyor.Ben mi çok hassasım ne? Ki ben işe hep rahat ayakkabılar giymeyi tercih ediyorum.Hem rahat hem de güzel ayakkabı bulmakta da çok zorlanıyorum.Topuklu ayakkabı giymiyorum.Boyum 1.70 ama topuklu giyince kendimi gereksiz derecede uzun hissediyorum. Alışmadığım için deve gibi yürüyorum zaten.Özel günlerde giydiğimde de eşimin koluna yapışmış bir şekilde yürüyorum.
    Yazları işe giderken açık ayakkabı giymekten hoşlanmıyorum.Tabi sadece işe gelirken.Zaten sözde yasak açık ayakkabı.Ama parmak arası sandalet ile gelen bile var.
    Son Kemal Tanca’dan aldığım babetler bir ayağımı önden bir ayağımı da arkadan vurmayı başardı.Babetleri de sağlıklı ve rahat bulmuyorum gerçi de.Onların da dümdüz olanlarından almamaya çalışıyorum.Burnu açık olmayıp aynı zamanda topuksuz başka ayakkabı yok.Güzel ayakkabıları hep topuklu yapıyorlar. Ama herkes topuklu giymek zorunda değil ki...
    Geçen gün pabbuc.com  dan %50 indirim sebebiyle bir sandalet aldım.37 numarası kalmış olanlar içinde bu model vardı. Aslında ben bazen 36 , bazen 37 giyiyorum.Ama bu sandalet bana tam oldu.
Gören herkes de çok şirin buldu.

    Çevremdeki herkes bilir zaten, ayakkabı aramaya çıkıp genelde elim boş döndüğümü.Yine bulamadın mı cümlesini sık sık duyarım hatta.Benim istediğim gibisini üretemiyorlar.Ya da çare yok alışıcam topuklu giymeye :-(

7 yorum:

  1. hem rahat hem şık hem topuklu ayakkabı üretilse ayakları yara bere içinde bırakan ayakkabılar tarihin tozlu sayfalarına karışsa ne güzel olur di mi?;))
    sandaletin zaten güzel %50 indirimle daha bi güzel görünüyor güle güle giy canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi topuklu ayakkabı ile spor ayakkabı giymiş edasında yürüyebilen insanlarda var, onlar gözümde çok yüce insanlar :-)
      Bende sadece diyorum ki :Alışmak sevmekten daha zor geliyooorr :-)

      Sil
    2. Bu arada izleyicin oldum.Bebekli bloglar ilgimi çekiyor bu aralar :-) Ben tırstığım için çocuk yapabilenler de gözümde yüce insan kategorisinde :-)

      Sil
  2. 1.70 boya 37 ayaklarmı :)
    moralim bozuldu bak şimdi
    benimkiler biraz büyük galiba:)
    takipteyim
    bebekvesaire.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) evet ayaklarım küçüktür.
      Benimde küçültmek istediğim başka yerlerim var ama :-)

      Sil
  3. Bende ayakkabı almaya gidiyorum deyip elim bomboş gelenlerdenim (: bir türlü istediğim model ve rahatlıkta bulamam en rahatı yazın sandalet gerçekten... güle güle giy çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Evet yazın sandaletler kurtarıcı , kışın da çizmeler, botlar onlar o kadar acıtamıyor :-)

      Sil

Bişi der misiniz?