27 Eylül 2012 Perşembe

ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI

     
    Sağolsun şirketimiz bize yapmıyor özel sağlık sigortası.O yüzden biz kendimiz yaptırmayı düşünüyoruz artık. Ama araştırdığım kadarıyla bu gayet de karışık bir konuymuş.En ufak ayrıntı faydanıza veya zararınıza olabilir.Biz niye istiyoruz diye sorarsanız.Karar verebilmemiz veya cesaret edebilmemiz ihtimaline karşın hani olur da bebek düşünürsek doğumu ve hamilelikte yapılacak kontrol vs.masrafları karşılasın istiyoruz.Sanırım hamile kalmadan 1 yıl öncesinden başlatmış olmamız gerekiyormuş.O yüzden yani yoksa bu cümleleri yazarken bile korktum şimdi bu ihtimalden :-) Zaten duyan olsa inanmaz yani bunu araştırdığımı. J Belki 1 yıl sonra falan deyip kendimi motive edebilirim. J
    Anlayacağınız tavsiye istiyorum.Bir umut belki aranızdan biri çıkıp der ahanda benim şundan var , şöyle oldu süper oldu falan der mii acaba dedim?

7 yorum:

  1. Bizim şirket yapıyor çok şanslıyız kesinlikle imkanı olan yaptirmali hamilelik ve bebek olayinda da büyük rahatlik kanın burnunda devlette surunmemek yada küçük bebekle rezillik yasamamak için bence aşağı yukarı aynidir hiç arastirdim sadece bilinen çoğu yerde geçerli olanı tercih etmek iyi olur bizim ki aksigorta birçok formanın yapmadigi ödemeleri sorunsuz yapıyor örnek ben taraması

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Sana koç allianzı tavsiye edebilirim. Eğer sigortanın doğum masraflarını da karşılamasını istiyorsan evet sözleşmen olduktan sonra yaklaşık 1 sene geçmesini istiyorlar :) kendin için uygun olan paketi seçip sigortanı başlatabilirsin. Ben memnunum bugüne kadar bir sorun yaşamadım.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki onu da araştırayım o zaman anlaşmalı kurumlarını.Teşekkürler.

      Sil
  3. http://sifahocam.blogspot.com güzel bir blog sayfası

    YanıtlaSil
  4. merhaba, benim çok yakın arkadaşım yapı kredi sigortadan yaptı yeni. Bölge müdürlüğünü arayıp yaptırmış, sanırım değişen birşeyler oluyor. Görüşmeye gelmişler hemen. Bütün kafana takılanları sorarsın. 8 ay küçük bir ödeme yapacak. Eğer 1 sene hamile kalmazsan doktor kontorolleri dahil herşeyi karşılayacakmış. Allah korusun çocukta doğuştan gelen bir rahatsızlık olursa onun tedavisine kadar. 1 sene geçmeden hamile kalırsan yine birşeyleri karşılıyormuş ama bu kadar kapsamlı değilmiş. Sende bir ara konuş istersen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de arkadaşım yapı krediden yaptırmış, gerçi oda benim gibi henüz niyeti olmayanlardan o yüzden neleri kapsıyor kapsamıyor bilmiyorum.O yüzden bende yapı krediyi araştırmıştım.Fakat benim doktorumun olduğu poliklinik anlaşmalı kuruluşları arasında yok.Doktorumu da değiştirmek istemiyorum.O yüzden elemek durumunda kaldım.Yoksa arkadaşım direk yönlendircekti görüşçektim rahat olcaktı. :-(

      Sil

Bişi der misiniz?