18 Eylül 2012 Salı

NUDE..

     Çok görmüştüm bloglarda çok canım çekmişti :-) Hazır şampuanım bitmişken ki bitmesine sevindim.Bu sefer Nude şampuanı deneyeyim dedim.Sülfat ve paraben içermemesi dikkatimden kaçmamıştı :-) Watsons'dan ince ve zayıf saçlar için hacimlendirici olanından aldım.Henüz 3 kez kullandım.Ama gelin görün ki gayette yumuşacık oldu saçlarım.Genelde bitkisel şampuanlar saçı kurutur derler ya vallahi hiç kurutmadı benimkini.Krem kullanıyorum ama kullanmasam da rahat açılacak kıvamdaydı.Saçlarımda boya yok.Boyalı olanlarda daha çok kuruluk yapıyormuş sanırım bu tarz şampuanlar.Hatta şunu söyleyebilirim bu şampuan için.Bu kadar yumuşacık yapan başka şampuan hatırlamıyorum.

   Saçlarımın dökülmesi atak yaptığı sırada şampuan arayışım başlamıştı.2 şişe Avalon Organics Biotin B-Complex kullandım.Bu şampuan da paraben ve sert kimyasallar,sodyum, sülfat içermeyen bitkisel içerikli bir şampuan.İlk şişede gayet memnundum.Köpürmüyor ama meret şey yaa.Köpürmeyince de hiç temizlenmiş gibi gelmiyor insana saçları.Dökülmesine iyi gibi geldi diye devam ettim.Ama yok yani zaten çok pahalı sağolsun,45 tl, o yüzden vazgeçtim kendisinden.Şöyle bi köpürtesim gelmişti artık yani.Böyle bitsin diye bol bol kullandım.Ve başardım :-) Şimdi yeni şampuanımla gayet mutluyum sürekli bıcı bıcı yapasım var. :-) Bakalım sürekli kullanımda nasıl bir etki bırakacak.

      

4 yorum:

  1. ben de devamlı kullandığım şampuanı değiştiriyorum siparişi verdim bile ama araya bunu da sokabilirim denemeye değer gibi fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda 16,95 tl gibi bir fiyat kalmış çok net olmasa da, o civarda birşeydi.

      Sil
  2. selam,bu ürünü internette çok görmeye başladım benim saçlarım da ince telli ve bu aralar çok dökülüyor. yazdığında bu yana dah çok kullanmışsındır. Hala memnun musun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme ile ilgili henüz büyük bir değişiklik farketmedim ama benim saç dökülmem biraz hormonal sebeplerden.O yüzden etki etmeyebilir ama onun dışında gayet memnunum.Bir önceki şampuanımda saçım çok azmış gibi sönük duruyordu.Bu şampuan ince telli ve zayıf saçlar için o yüzden daha bi hacimli oldu saçlarım ayrıca dediğim gibi çok daha yumuşak.Hala memnunum yani:-)

      Sil

Bişi der misiniz?