15 Eylül 2012 Cumartesi

LA ROCHE POSAY

Her gün kullandıklarım ;

La Roche Posay Toleriane Gel Mousse

 

Özellikler

Sudaki kireci nötralize edici EDTA ve nemlendirici gliserin ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde toleranssızlık risklerini en aza indirir. Sabun, parfüm ve paraben içermez.




YORUMUM: Sıvı sabun gibi ama sanki krem gibi de bir yapısı var.Köpürterek yıkıyorum yüzümü yada duşa girerken yanıma alıyorum.Banyo sırasında makyaj temizliğini de aradan çıkarmış oluyorum.Paraben içermeyen ürün araştırması yaparken denemeye  karar vermiştim.Çok sevdim.Ayrıca bir makyaj temizleyici kullanmıyorum.Direk yüzümü bununla yıkıyorum.Cildimi kurutmuyor.Gerginleştirmiyor ama temizlendiğini hissettiriyor.


La Roche Posay Toleriane Riche

Özellikler

La Roche-Posay Termal Suyu ile desteklenmiş krem hasas ciltte nemlendirme sağlar. Cildin koruyucu ve rahatlatıcı etken maddelerle kombine edilmiştir. Yüksek performanslı  tolere edilen bir üründür.Parfümsüz ve paraben içermez.

YORUMUM: Yüzümü La Roche Posay Toleriane Gel Mousse ile yıkadıktan sonra yüzüme de bu kremi sürüyorum oh mis çok hoşuma gidiyor.Kuru ciltler için bu krem ama yine de cildime yağlı bir görüntü vermiyor.Ki cildim pek kuru değil daha çok karma.


La Roche Posay Lipikar Lait Emollient Body Milk

  


      Özellikler

 Bariyer özelliğini yerine getiremeyen, gergin ve konforsuz    ciltlerde Lipikar Lait, kuru cildin içine hemen işlemek için lipid taşır, cilt bariyerinini güçlendirir ve dış faktörlerden korur. Gerginlik hissini yatıştırır, cildin rahatlığını ve esnekliğini tekrar kazanmasına yardımcı olur.



YORUMUM:Yüzüm hariç geriye krem ihtiyacı hisseden  her bir yerime bundan sürüyorum J 400 ml olanından almıştım.Her banyodan sonra bacaklarıma sürmeme rağmen aylaaardır kullanıyorum bitmedi.Bu da vıcık vıcık yağlı bir görüntü vermiyor.Bacaklarım daha parlak gözüküyor.Seviyorum mutluyum mesudum yani bu kullandıklarımla.Değiştirmeyi düşünmüyorum şimdilik.

2 yorum:

  1. ben de effaclar serisini kullanıyorum,memnunum ama bugün eczaneye yıkama jeli almaya gittiğimde elimizde kalmadı firmanın da elinde yok dedi.umarım gelir çünkü sürekli değiştirmek hoşuma gitmiyor.izlemedeyım bana da beklerim :)
    http://handeyuzel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten yapıyorum genelde kozmetik alışverişlerimi, devamlı kullandığım bir ürünse.En son www.dermobakim.com dan almıştım.Sorun yaşamadadım.
      İzlemedeyim bende.Teşekkürler :-)

      Sil

Bişi der misiniz?