24 Eylül 2012 Pazartesi

GÜN BOYU NE DİYORUZ?

Her gün kullandığınız sizinle özdeşleşmiş kelimeleriniz var mı?
Mesela cicim kelimesi bana birini hatırlatır, yine cim kelimesi de öyle.Bunun gibi küçük kız,kuzucuk,johhny gibi örnekler var.Başka biri kullansa da o kelime yada cümle de olabilir direk o kişiyi hatırlatır bana.
Bende kendimi takip ettim ve en çok kullandığım kelimeleri ve cümleleri düşündüm.Her gün sık sık "offf" diyorum mesela.
----"Canım sıkıldı" diyorum.Buradan sıkılgan bir kişilik olduğum belli oluyor.Hatta offf demek bir alışkanlık gibi yapıştı bana ,rutin olarak söylüyorum malesef.
----"Yine çok yedik , göbeğim şişti"  diyorum.Burdan iştahı gayet yerinde bir insan olduğum anlaşılıyor.Yemek yemeyi çok seviyorum, ama pişir demeyin bana o çok zor geliyor, belki evde olsam sürekli ,sevebilir insan ama iki arada bir derede yapılınca ben sevemiyorum ya , bir an önce çıkmak istiyorum mutfaktan.Vakit kaybı gibi hissediyorum.Hele eşim keyfine bakarken çok koyuyor , hemen yanına kaçasım geliyor.Neyse yani yiyorum karşı koyamıyorum.Haliyle de sürekli bir göbek kalça takıntısı oluşuyor.Zaten sporu bıraktığım an, hooop hızlı bir pörtleme söz konusu oluyor.Kilomu sabit tutabilmek için yoğun bir çaba sarfetmek zorunda kalanlardanım.Çok uğraştım mesela 54 kiloya düşmek için ,olmuyor.Şu an 57 kiloyum.1.70 olup 57 kilo olan başka insanlar çıtı pıtı gözükebilir mesela.Ama ben normal duruyorum.Hatta kendimi saldığım gibi hemen 1-2 kilo alıp, etli butlu kıvama gelebiliyorum.
----"Aşkım beni seviyoo musunnn?" diyorum.Bu da sevgilimi bayılttığım sorudur.Abidik gubidik her an sorabilirim. :-) Oda "tabiki çok seviyorum aşkım" olarak usanmadan cevap verir. Bu da demek ki yeterince duymuyorum ondan soruyorum. :-)

"Hellooooo, good nighhhtsss, see you laateeeer" diyorum.Günlük ingilizce kullanımım bu kadar.Yoksa bende güzel Türkçemizi kullanmaktan yanayım.
       Birde bazı kelimelere harf eklemesi yapıyorum.Örnek: alışveriş yerine alınşverinş , kelebek yerine kelebenk diyorum.Her kelime de değil tabiki .Nerden dilime dolandı bilmiyorum sadece bazı kelimeler böyle söyleyince çok güzel oluyor :-) Tabiki herkesin yanında yapamıyorum.Psikolojik bir durum mu acaba, rahatsızlığım mı var ki? :-) Deneyin bakın ama bazı kelimelere n harfi ilave etmek çok zevkli oluyo... :-)
     Bir pazartesi sendromunu da yavaş yavaş atlatmaya çalışıyorum işte.Cumartesi günü yazlıkta polar battaniyeler sarınıp oturan ben , pazar günü denize girerek kendimce sezon kapanışını yaptım.İzmir' de havalar tam uyumalık, sabah serinliğinde havanın yavaş yavaş aydınlanmaya başladığı güzelim saatlerde , insanı mutsuz dakikalara sürükleyen o alarm yok mu ah o alarm...


       Herkese kendiliğinden uyanılan güzel sabahlarda ki mutluluk gibi mutlu haftalar dilerim. :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?