17 Eylül 2012 Pazartesi

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ


     Evet 3’e az kaldı , bizde bu yıl hediye olarak yüzüklerimizi değiştirdik.Dayanamadık önceden aldık taktık.”Karya alyans” markası beğenenlere.


     Nostalji yapıp yıllar önce birbirimize attığımız mailleri okudum geçen gün.Nasıl sevgi kelebekleriymişiz öyle.Seni şöyle seviyorum böyle seviyorum diye yarıştırmışız resmen. Şimdi de birbirimizi seviyoruz o ayrı.Sevgisinden şüphem yok.Allah ayırmasın diyorum.Ama şöyle gözlerimin içine bakarak “Seni çok seviyorum” u duymalı çok oldu.Bende söylemiyorum farkındayım.Farkında mı olmuyor insan artık sevdiğini söylemediğinin bile yıllar geçince.
      Biz bu aralar pek bir kavga ediyoruz sanki.Nasıl anlatılır bilmem ki, tahammülsüzlük mü, idare edememek mi,birden alevleniveriyoruz.Genelde tartıştığımız şeyler fix aslında.Aynı şeyleri tartışmaktan ve ortak bir nokta hala bulamamaktan sanırım.Konusu açıldığı gibi tüylerin diken diken olma durumu söz konusu.Evliliğimizin başından beri aşamadığımız bazı tartışma başlıklarımız var.Hayati boyutta değil ama ufak tefek de olsa birikir birikir taşar modundayız.Bende hemen ağlak moduma geçiyorum.Çok pis ağlarım hemen. Kutsal repliğimiz “Niye ağlıyorsun aşkım, ağlayınca ne çözülüyor?” .
       Napıyım ben de dur bir ağlayayım da sorunlar şıppadanak çözülsün diye ağlamıyorum.İçinden geliyor insanın.Tutamıyor ki Allah Allah.Yoksa niye ağlayayım ben.Zaten pek bir çirkin oluyorum ben ağlayınca.Kızarırım falan.Hani dur bi ağlayayım da haklı konumuna geçeyim teselli edileyim gibi bir düşüncem yok.Zaten düşünsem de işe yaramaz artık.Etkisiz hale geldi gözyaşlarım.Enteresan bir olay değil yani bizim için.Allahtan uzamaz tartışmalar.Ben kızarsam küslük yaparım açıkçası.Ama eşim 2 dk sonra hiç bir şey olmamış gibi konuşabilir.Takdir edilesi bir durum ama bazen de hiç sallamıyor bu çocuk beni diye de düşündürmüyor değil J Kadın milletine yaranılmıyor vallahi.
      Halbuki daha çok yeniyiz.3 yılı evli 5 yıldır beraberiz. İçimizde ne kadar seversek sevelim , karşı tarafa bunu hissettiremiyorsak ne anlamı var? Hatta insana bazen sadece hissetmek de yetmiyor.Duymak görmek de istiyor.Evlenince değişmeli mi yani her şey? Yoksa sadece biz mi değiştik. L
Yine Mutluluk Projesi adlı kitaptan not aldığım bir kaç cümle. Aşk diye bir şey yoktur. Sadece aşkın kanıtları vardır. İçimde nasıl bir aşk olursa olsun, başkaları sadece yaptıklarımı görecektir.”  (Pierre Reverdy)




2 yorum:

  1. Ne hoş yazmışsın :) Mutluluğun bir ömür sürer inşallah. Darısı başıma :)

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Evlilik zor bişi ama olmayınca da olmuyor işte :-)

      Sil

Bişi der misiniz?