27 Eylül 2012 Perşembe

BEN Mİ BİLMİYORUM YOKSA YOK MU?

Hala heyecanımı yitirmemiş olarak bloglara dalmaya devam ediyorum.Ama çözemediğim durumlar hala söz konusu.Eğer duyan gören varsa bana söyleyebilir mi ?

Şimdi ben bir başkasının yazısına yorum yazdım diyelim.Bu blog sahibesi benim yorumumu yayınladı mı biiiir , bana cevap yazdı mı ikiiiiiiii...gibi merak katsayımın yükseldiği anlarda illa ki ben o blogu açıp bakmalı mıyım, yani bunun bir ayarı falan yok değil mi , uyarı falan vermesi için? L  Hepsini hatırlayıp kime ne yazdım diye açıp kontrol etmem mi gerekiyor? Armut piş ağzıma düş durumu yani ? Yok mu?

Sonraaa,

Diyelim bir yazı okudum, hoşuma gitti , sonra tekrar okumak istiyorum.Amaaaa bulamıyorummmm.Bunun için bir favorilerime ekle gibi bir yöntem var mı? Mesela bir blog sahibesi eşi için hediye kartları hazırlamış.Altına hediyeyi kullanım süresi şu zamana kadardır gibi not düşerek.Şimdi ben bu fikri çok sevdim.Ama kim yapmıştı listemi talan ettim bulamadım.Benim izleyicilerimden biri değil hatırladığım kadarıyla.Yine de duyan gören varsa bir haber etsin.

Üçççççç...

Bitmiş :-) Başka sorum yok şimdilik.Teşekkürleeeer!!! 

2 yorum:

  1. Bildiklerimi cevaplayım :)
    Birine yorum yazdığında yorum penceresibde E-POSTA YOLUYLA ABONE OL kısmını seçtiğinde o kişi senin yorumunu yayınladığında ve cevap yazdığında mailine düşer:)
    Bloggerın favorilerime ekle seçeneği var mı bilmiyorum ama ben bir sayfayı beğendiğimde onu tarayıcıma(sık kullanınanlara) kaydediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süpermiş çok teşekkür ederim bilmiyordum e-posta yoluyla takip et olayını :-)

      Sil

Bişi der misiniz?