27 Ağustos 2012 Pazartesi

MERHABA


Dikkatimi çeken bir blog olduğunda hemen arşivinin en başına gidip ordan başlıyorum okumaya, nedense başka türlü içim rahat etmiyor.O yüzden o süreci az çok tahmin edebiliyorum.İlk yazılar genelde sanki kendi kendine yazıyormuş hissi vermiş blog sahiplerine ve yorumsuz kalmış.Beklentilerimi yüksek tutmayıp , sadece içimden gelen şeyleri yazma kararı aldım.Bu benim gibi İkizler burcu insanı için tabi zor oldu.Nasıl açılıyor acaba diye bir yandan araştırma yaparken, bir yandan amaaaan S.  Sen ne yazacaksın ki şimdi buraya deyip anında da vazgeçebilen bir insanım maşallah.Sonra tekrar zaten kimliğin belli değil ki istersen saçmalamış ol ne kaybedersin diyorum en fazla seni okuyan olmaz, sende kendi kendine takılmış olursun en azından bir hatıra olur sana, geçmişle ilgili anı defteri gibi bir şeye sahip olmuş olursun diyorum.Böyleyim işte ben bir öyle bir böyleeee....
Blog yazmak konusunda açıkçası pek bir fikrim yok deneme yanılma yoluyla öğrenmeyi düşünüyorum.
Nasıl blog izleyicisi olurum, nasıl yorum bırakabilirim öğreneceğim.Malesef ki çalıştığım şirkette hesabımı açamıyorum. O yüzden canım bir şeyler yazmak istediğinde anında faaliyete dökemiyorum.İşyerinde yazıp daha sonra akşam eklemeye çalıştığımda da ayyyy ne saçma yazmışım deyip vazgeçiyorum :-)

8 yorum:

  1. Herkes ayni gel giti yasiyor zaten. Benim de blogum henuz bir haftalik bile degil. Surekli basindyim bir yorum gorsem havalara ucuyorum. Biri takip etse mutlu oluyorum. Sevdim bu isi ama ogrenecek cok sey var. Bu yolda sana da bana da şans diliyorum:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:-) İlk yorumu almış oldum böylelikle.Bakalım yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum bende.Araştırıp duruyorum.İkimize de bol şans o zaman... :-)

    YanıtlaSil
  3. Kararsız kız hakkaten çok kararsızmışsın :)
    Ben de senin gibi ilgimi çeken bloğu en başından talan ederim bu bikaç günüme mal olur hatta:D

    Ben ilk günden beri(5,5 yıl öncesine takabül ediyor bu arada :D) birilerinin beni okuyacağını bilerek bu ortama dalmıştım ve öyle de oldu. Kendi kendine yamzıyorsun; bu ortama dalmışsan eğer birileri seni muhakakk okuyor olacak tıpkı içinden geçenlerin şu anda bana ulaşması gibi :D

    Hem kendine güven bak ben adımala sanımla tipimnen saçmalıyorum yolda belde biri görse beni tanıyverse rezil olacam her bokumu da ayan beyan annatıom :D

    Yorum yazılmıyor olabilir izleyicin az olabilir ama muhakaki okunuyorsundur :)
    Bana da çok yorum gelmez, izleyici sayımda bu kadar yıla göre çok az ama birilerinin beni çok sıkı takip ettiğini biliyorum ay o bana yeter ;)

    dur daha yenisin bu işin raconlarını öğrenirsin:) ama sen sankim bu işleri zaten biliyorsun gibime geldin :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim , raconlar hakkında arada bir bilgilendirme olursa çok sevinirim:-) Bu işleri biliyormuş gibi gözükmeme sevindim ama hiç değil malesef.Uzun zamandır okuyorum gerçi blogları ama sadece okuyorum yani, hala eklemek istediğim bazı şeyleri ekleyemedim.Mesela mail adresim gözüksün istiyorum.Yorum olarak değil de mail ile iletişim kurmak isteyenler için.Ya da tam tersi ben biriyle racon hakkında konuşmak istediğimde :-)mail olarak yazışabileyim istiyorum.Yapamadım bulamadım.
    Yorumun için çok teşekkürler.Mutlu oldum sahiden de.

    YanıtlaSil
  5. Hım benim mail adresim gizli ben bilerek göstertmiom ama şuradan oluyor; kumanda panelinde sağ üst köşede profilin görünüyor ya onu tıkla profili düzenle çıkıyor.
    Kimlik dien bölümde e-postanı yazacağın yer var ve üstünde de gizlilik ayarları yapılan bölüm var oradan da e-postamı paylaş'ı işaretle. Bildiğim kadarıyla böle oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Ay ben de sana bişi sorayım şu postun sonundaki minik ikonları nasıl koydun googledan baktım bende buldum bisürü öle mi yaptın :)

    YanıtlaSil
  7. ay bulamadım yahu kimlik diye birşey :-(
    O minik ikonları nasıl koyduğunun farkında mısın desen?

    YanıtlaSil
  8. Tekrar inceledim.Sanırım o ikonları ben koymadım :-( Kendiliğinden gelmiş olabilirler mi?

    YanıtlaSil

Bişi der misiniz?