29 Ağustos 2012 Çarşamba

BOMBOŞ...


   Bu aralar kendimi çok amaçsız hissediyorum.İş yerinde 5 yılımı doldurmanın vermiş olduğu bir dur düşün nereye gidiyoruz ruh halimi bilmiyorum.Sanki artık bir hedefim kalmamış gibi bir boşluk...Ya da hiç bir şey yapmak istememenin vermiş olduğu bir amaçsızlık mı? Her şeyin zor gelmesi yada bana heyecan vermiyor olması mı?  

Heyecan;

    Ben düğünümde bile heyecanlanmadım yahu? Bir piste çıkarken oda herkesin gözü üstünde olduğu için kim olsa heyecanlanır bence.Ama şuan istediğim heyecan hevesle yapmak istediğim bir şey olsun istiyorum.Maymun iştahlı bir insan olarak dönem dönem bazı şeylere heveslenirim, heyecanlanırım, sonra pıt diye sönüverir.Herhalde şuanda heves ettiğim bir şey olmadığı için böyleyim.Gerçi buraya yazıyorum işte oda yeni bir heves sonuçta, ama işyerinde açamıyor oluşum heyecanımı söndürüveriyor.

Kendime bir uğraş bulmam lazım yine yeni yeniden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bişi der misiniz?