28 Ağustos 2012 Salı

BEBEK


Evliyim dendiğinde arkasından gelecek olan soruyu tahmin ediniz..
n      Eeee bebek düşünmüyor musunuz?
Niye insanlar bu kadar meraklı diyorum, sonra düşünüyorum acaba bende aynı şeyi yapıyor muyum acaba diye, belki önceden benim de sormuşluğum vardır.Ama gelen sorulardan ne kadar sıkıldığımı görünce sormuyorum .
İşin kötü tarafı ben neden düşünmediğimi açıklayamıyorum insanlara da,çünkü açıkladığımda benim depresif kısmım ön plana çıkıyor.Genelde insanların evliliklerinin ilk yıllarında bebek yapmayı düşünmemelerinin nedeni ya maddi yönlü sıkıntılardır,borçları vardır, ya biz daha gezicez tozucaz rahat rahat deyip ertelemeleridir.Yada benim gibi uykuya aşıktırlar.Aralarına kimse girmesin isterler.
Ama benim sebeplerim bunlar değil, tamam bunların hepsi benim için de geçerli orası gerçek.Ama zaten bir insan hazır hissettiğinde bunlar ufak bahaneler kalır yanında.
3 yıllık evliyim, evliliğimin ilk yıllarında gerçekten hiç düşünmüyordum, hatta eşimle aramızda bebek ile ilgili en ufak bir konuşma bile geçmezdi.Zaten evliliğimin ilk 2 yılında böyle bir şeyi düşünebilecek kadar mutlu değildim açıkçası.ben prenses olmak istemişimdir hep o yüzden hem evlilik bana ağır geldi.Ki eşim bana yardımcıdır, hem de ev ile ilgili herhangi bir şeyden sıkıntı çıkarmaz.Neyse şimdilik konumuz bu değil.
Şimdiye kadar bebek var mı sorusuna belki de tepkili cevap verişlerim bu yüzdendi.Son zamanlarda sanki biraz daha ılımlı yaklaşıyorum bu konuya.Belki de eşimin ara sıra laf arasında konuya sıcak baktığının sinyalleri, belki de 30’a çok yaklaştığım için korku bilmiyorum nedir.Ama ciddi ciddi düşündüğümde bir korku basıyor ki sormayın.Ben şimdiden kıyamıyorum kendisine, çünkü dünyanın gidişatı ile ilgili hem çok karamsar olmuşumdur.Daha doğmamış bir bebeğin geleceği ile ilgili karamsarlığa düşebiliyorum düşünün.Her gün felaket haberleri, pamuk ipliğine bağlı hayatlar ve Türkiye’nin gidişatı ile ilgili olumsuz düşüncelerim nedeniyle gerçekten güzel bir gelecek mi onu bekliyor diye endişelenebiliyorum.Ki hani ben şimdiye kadar zor bir hayat yaşasam tamam diyeceğim bir nebze kork haklısın.Mantıklı düşününce bunu asla önceden tahmin edemeyeceğimin farkındayım, çok güzel bir hayat da onu bekliyor olabilir, yada benim hayatımı ne kadar güzelleştirebileceğinin farkında olmayabilirim şuan.İşte bütün bu düşünceler böyle kafamın içinde birikiveriyorlar biri bana bu soruyu sorunca.Bazen amaaan bee diyorum kimler kimler yapıyor ben niye kendimi mahrum edecekmişim ki Allah Allah. Sonra da yine korkuyorum nasılsa daha zamanı var diyorum.Korkma geçtiiiii diyorum kendimi sakinleştiriyorum...

7 yorum:

  1. Ahh tıpkı bendeki karmaşık iç dünya :) Bende İkizler burcuyum ve bazen kendimden çok yoruluyorum.Kararsızlığım beni en çok yoran huyum.Çok kıskanıyorum kendinden emin insanları:D
    Bebek sizin için vakti geldiğinde olur zaten.İnsanlara kulak asmayın.Sürekli birşey derler..

    YanıtlaSil
  2. Evet kararsızlık yoruyor, hadi karar verdik diyelim diğer seçenek hep takılı kalıyor, o seçenek daha mi iyiydi acaba diye ? Gerçekten bir öyle bir böyle hissediyor insan.

    YanıtlaSil
  3. bence hiçbir burcun insanları İkizler kadar birbirlerine benzemiyor. İkizler burcu insanları birbirini en iyi anlayanlar oluyor diğerleri için çok zor karakterleriz. Aaaaaa 3 yıldır evlisiniz ve çocuk yapmadınız mııı? Vah canıımm olmuyo mu yoksa?? cık cık cık daha 3 tane yapıcaksınız nasıl yetişecek??? ben bu hayatta çocuk yapacak en son insandım nitekim bütün arkadaşlarımın ikincileri oldu ben ancak yapabildim :) yapana kadar her düşünmemde kafaları sıyırdım nasıl bakıcam, nasıl uyanık kalıcam, ya savaş çıkarsa ya şeriat gelirse, ya ölürse!!! ondan sonra şöyle dedim kızım zaten çocuk yapmak akıllı mantıklı insan işi değil düşünürsen yapamıcaksın en iyisi kaçınılmazdan zevk almaya bak :) sadece doğacak bebeğin pembiş ayaklarını evi buram buram doldurcak mis kokusunu düşünüp yaptık bir tane. aman aman ne iyi de yapmışız nasıl tatlı nasıl güzel en güzelini en akıllısını da ben yaptım tabii ki :) günde 40 kere geberticem bunu, 140 kere aşığım buna diyorum, 50 kere bok vardı güzelim hayatımızı bu hale soktuk 150 kere ay bu olmasa ne kadar boş olurdu hayat dimiii diyorum. velhasıl-ı kelam çocuk işi öyle birşey ki yapmadan uzaktan bakarak asla anlaşılmıyor. ve dünya nüfusu bu kadar hızlı artabildiğine göre bu kadar pisliğin içinde diyeceksin ki demek ki var bu işin içinde bir iş. zor bir süreç özellikle ilk altı ayı, ama... işte o ama zaten sorunu çözen kısım... umarım kızınız olur ben herkese bunu diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygulara tercüman bu şekilde olunur herhalde :-)Ekleyecek bir şey bulamadım o derece.Bu arada bence de kız olsa fena olmaz hani :-) Ben bu kararsızlıkla isim de bulamam ona gerçi :-)

      Sil
  4. Keyifle okudum :)
    Bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ya varya birbirimize çok benziyoruz alışveriş edememene kadar aynı fikirlerimiz inan.
    evlilik benide çok bunalttı bende 1 evin 1 kızıyım ve evlenmeden önce cidden prensesler gibiydim
    ama evlendikten sonra oldum külkedisi
    bebek konusundada senden farklı düşüncem sen kararsızsın ben bildiğin istemiyorum çünkü bakamam zor gelir beni dahada bunaltır ondan istemiyorum birde eşimin tarafı istedikçe ben inadına
    bu düşünceden uzaklaştım yani anlıcağın 35ten sonra fln ki o da
    10 sene sonraya denk geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eşimin tarafından biri sorduğunda daha da bir kararlı cevap veririm.Şuan insanlar soramıyor bile hatta :-)
      Bende prensestim ahhh ahhhh ....

      Sil

Bişi der misiniz?