1 Eylül 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ YAPAMIYORUM


     Vallahi de yapamıyorum beceremiyorum ben.Mağazaya giriyorum hele ki kalabalıksa Allaahımmm fenalık geliyo boşver boşver deyip atıyorum kendimi dışarı.Böyle olunca da bugün ne giysem değil bugün yine bunu mu giydim sendromu yaşıyorum.Alışverişten sıkılan başka hemcinsim var mı çok merak ederim.Belki de hep kısıtlı zamanlarda yapmaya çalştığım için böyle hissediyorum.Hafta içi enerjim çabuk tükeniyor zaten , iş çıkışı hele hiç gezemiyorum ordan oraya, direk eve gidesim geliyor.Haftasonları da alışveriş merkezlerine en fazla bir saat dayanabiliyorum bütün enerjimi çekiyor o tarz yerler.Eşim bile bu konuda benden çok çok daha sabırlı.
    Kozmetik , makyaj malzemesi ,çanta , hatta şu aralar bir kaç ayakkabımı hep internetten aldım.Ama giysi konusunda bedeni tutturamam diye cesaret edemiyorum.Onun için kendim almam gerekiyor.Halbuki ben bir yere gideyim orda ihtiyacım olan şeyleri alayım çıkayım istiyorum.Hatta daha da abartıp biri olsun istiyorum hadi bugün bunu giy üstüne bunu giy hımm bu ayakkabılar da bunun altına, çantanda buu hadi bakalım yaylaaan dese.Ama beni iyi bilse, tanısa , ne giyerim ne giymem bilse.Bugün sana bunu aldım , tam senin tarzın dese.Çok mu tembelim yahu ben.
      Nasıl imreniyorum aslında böyle her gün süsü püsü yerinde, cici cici giyinenlere.Ben de bakımsız sayılmam.Saçık başım paçoz gibi gelmem işe. Makyajım hep vardır, ama o kadar hafiftir ki makyaj yapmışım gibi gelmez  insanlara.Doğallığı seviyorum.Çok da memnun olduğum makyaj malzemelerim var, onları anlatacağım.Hazırlıyorum.
       İlerde bir gün zengin olursam kendime bir danışman istiyorum hayallerimden biri :-) Bir de ahçı, bir de kuaför, bir de ütü için, yemek için , araba kullanması için biri (ben onu da cesaret edemiyorum da) sonraaa çocuk yaparsam onun için o için bu için ....Oldu olacak benim yerime geçicek biri de olsun :-)  Tamam abarttım ama bu rutin işler hayatın tadını kaçırmıyor mu sizce de ?

9 yorum:

  1. Hayret valla:) diyecek birsey bulamadim:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben iflah olmaz bir alışveriş müptelasıyım. yani benim için zaman mekan hiç farketmiyor. gezerek veya internetten her şekilde yapabiliyorum. hatta artık öyle bir boyuta gelmişti ki alışveriş manyaklığımı bastırmak için blog açmaya karar verdim. :) kalabalıkta ben de sevmiyorum o yüzden alakasız gün ve saatlerde alışverişi seviyorum. alışveriş yaparken zamanın nasıl geçtiğini acıktığımı susadığımı bile unutabiliyorum bir enerji geliyor ki etrafımdakiler yıkılıyor yorgunluktan ben hala dört nala. ama şahsen benim de bir danışmanım olsa hiç hayır demem bazı özel markalar mağazalarında stil danışmanları görevlendiriyor randevu ile gidiliyor ve o ürünlerin sana uygun olanlarıyla yardımcı oluyor bence bu şekilde çalışacak pek çok yetenekli genç vardır her mağaza böyle birilerini çalıştırsa belli bir ekstra ücret karşılığı randevu ile gidilse ben kesin kullanırdım bu hizmeti :)araba kullanmayı acayip seviyorum hatta mümkün olsa taksicilik yapabilirim gözüm yolda kulağım müşteride ayy ne konular çıkardı kimbilir. ev işlerine gelince zaten bir yardımcım var çok şükür hayatta en nefret ettiğim şeyler.

    YanıtlaSil
  3. mağazada cok çeşit varsa kendimi onlar arasında kaybedip neye bakcagımı şaşırıp en iyi ben burdan cıkayım diyorum kimse olmayınca ki ben sabah saatlerinde alısveriş yaparım daha rahat oluyor bakış açısı yakalıyorsun kendine :D

    YanıtlaSil
  4. Ben çok boş olunca da sevmiyorum çok ilgileniyorlar, kalabalık iken de sevmiyorum insanlar üstüme üstüme geliyor sanki... :-)

    YanıtlaSil
  5. kararsız kız bloğuna bu gün rastladım ve yazılarını sırayla okuyorum blog okumayı çok seviyorum nimonun sayfasında gezerikene :) sana rastladım ve bu durmuna yorum yapmadan geçemicem aynı durum aynı üşengeçlik bende de var girdiğim mağaza biraz kalabalık olsa aman allahım yada işten çıkınca uğrarım dediğim hiç bir yere uğrayamıyorum ve dolayısıyla aynı kıyafetlerle dönüp duruyorum vallahi bunun bi formülü çözümü varsa bana da söylesin bilenler duyanlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Sanırım bizden az var, genelde kızlar alışveriş konusunda gayet sabırlı :-) Bende eğer yolumun üzerindeyse girip bikaç bişi bakabiliyorum.Onun haricinde hep işten çıkınca eve dönmek çok daha cazip geliyor.Sonra acil bişi lazım olunca deli deli aranıyorum.Özel bir gün var mesela , o zaman "offfff hiç giyecek bişiyim yooook benim" diyerek dolanırım.Onun dışında sabır falan yok bende :-)

      Sil
  6. aynıyız o halde sanırım sende izmirlisin ben kemeraltının o kargaşa yada alsancağın curcunasına bulaşmayıp evime doğruca sıvışıyorum valla :D hele hele şu kışın bastırdığı günlerde amaaanncıyım yani :)) zor durumda kaldığımda da bi mağazaya girip yada en fazla 2.sinden alıp çıkıveriyorum sonra da o aldığımın ucuzunu görünce oturup halime deliliğime söleniyorum :D :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Evet İzmirliyim ve Alsancak'ta çalışıyorum ama alışveriş yapmıyorum.Burda çalışanlar öğle tatilinde bile koşa koşa alışveriş yapıp geliyorlar.Aaa ben öyle koştur koştur hele hiç yapamam.Biz yemeğimizi yiyoruz gidip bir yerde çayımızı içiyoruz :-)

      Sil
    2. :))) tam anlamıyla aynı durumdayız o halde :D

      Sil

Bişi der misiniz?